Happychilli Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 heisann greide og deise i bakken i relativt stor fart idag, kneet mitt tok fallet for både meg å mopeden min, og det gjør vondt som f*** men jeg kan helt greit gå på foten, litt ekkelt å belaste men det går. skal ikke på jobb før fredag, så hva bør jeg gjøre for og bli raskt god igjen? glemte jo helt og legge is på umiddelbart.. håper jeg ikke har ødelagt noe, men er ikke sånn veldig ekspert på kne. det har blitt en ganske solid hevelse, og selvfølgelig masse sår, men ikke noe dypt. kanskje dust og spørre på et forum men.. liker ikke og reke til legen for ingenting:P
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Sett deg og legg foten på en skammel, legg den strak slik at kneet ikke har noe belastning, bandasjer med støttebandasje.
Happychilli Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2011 jobber som hjelpepleier, så det blir mye gåing på fredag.. bør jeg bare holde kneet i ro ikveld og imorgen? ikke belaste for mye? takk for råd!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Åh, ja! Du må IKKE belaste kneet, bare prøv å holde det så i ro som overhodet mulig, som jeg nevnte med den skammelen. Og når du skal ut og gå som hjelpepleier, bruk støttebandasje på kneet da slik at det ikke blir for belastet. Jeg hadde mye kneproblemer før, det hjalp i allefall meg. Ikke gå de nærmeste par dagene, spesielt ikke når du går så mye i jobb. Ps, trøsteklem!
Happychilli Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2011 okei, får dra ut etter støtte bandasje imorgen.. tusen takk for gode råd! skal jobbe fredag,lørdag,søndag og mandag..sikkert lurt og holde kneet i ro da ja. tusen takk for trøsteklem! ble så sjokka da jeg havna i bakken at jeg gråt ukontrollert i en halv time, uff:P + at det gjorde dritvondt!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Grøss, føler med deg! Ramla av MC en gang jeg også, kjente det godt over alt, mest i sjokket og stoltheten! Stortuta skikkelig lenge, kjente det bare måtte til, haha uff.
Happychilli Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2011 ja, stemmer på en prikk det du sier der:P
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Med omsorg, pleie, RO OG FRED, så skal du se kneet snart er bra igjen, men du vil nok være ganske sår fremover, men det kommer seg! Verre med stoltheten da hihi
Happychilli Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2011 Stemmer det,jeg følte meg sinnsykt dum:p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå