Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker å lese blogger om mat - Blir så inspirert!

De fleste kjenner vel til passionforbaking og trines matblogg. Men det finnes sikkert masse fine blogger der ute som flere bør oppdage! Hvilke følger dere med på?:)

Jeg liker

Matvrak

diggmat.com (Ikke aktiv lenger, synd)

Siljes reise (Ikke bare om mat, men lager allergivennlig mat, uten gluten osv)

Smattetherese

Videoannonse
Annonse
Gjest Mauna Lee
Skrevet (endret)

matblogger er genialt=) Passionforbaking er virkelig en blogg jeg liker godt, og trines matblogg er også kjempefin, selv om jeg personlig likte den bedre når den hadde det gamle blogspotformatet.

Andre blogger jeg har fulgt med på en stund:

Grys Kjøkkenskriverier

Kjøkkentjeneste

Mat på Bordet

Takk for linkene dine og, nå skal jeg oppdatere bokmerkene mine litt!

Edit:

Kom på to matblogger til som jeg synes er kjempefine, men som dessverre ikke oppdateres like ofte:

heartshaped.org

Mat med Monkis

Endret av Mauna Lee
Skrevet

Mine favoritter er allerede nevnt; Trines Blogg, Kjøkkentjeneste og Mat på Bordet.

I tillegg er jeg noen ganger innom:

Gurkemeie

Ordentlig mat (men de oppdaterer fryktelig sjeldent...)

Hobbykokken

Skrevet

Jeg liker flere av de som er nevnt før her (Ordentlig mat er genial!), og i tillegg

Alt godt

Matentusiasten

Veggie in Norway(også verdt et besøk om man er kjøtteter!)

(KG-brukere alle tre),

Velprøvde oppskrifter Just bento (oppskrifter og ideer for bentobokser og matpakker)

Steamy Kitchen

Khymos (molekylærgastronomi. Mye vitenskap, noen oppskrifter innimellom)

Og denne har ikke oppskrifter, men handler om fotografering av mat: Still Life With

Skrevet

Jeg følger også med på kjøkkentjeneste, trines mektige matblogg, matentusiasten, passion4baking og veggie in Norway. I tillegg leser jeg veganmisjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er få virkelig gode norske matblogger, de fleste har det jeg kaller "fornorskede oppskrifter" hvor alle de "skumle ingrediensene" er tatt bort. I den andre enden har du de som jåler til maten og dikter opp italiensk og franskklingende navn for at det skal høres finere ut og tar bilder med to gressløkstilker i kryss over maten.

Gjest Anuket
Skrevet

Jeg er blitt veldig glad i Intoleranse, den er mest fokusert på baking uten gluten, egg, melk, soya, nøtter etc. men har og noe om vegetarmat :)

Gjest Jamme
Skrevet

Jeg har i det siste brukt Veganmisjonen veldig mye, ikke fordi jeg er veganer, eller en gang vegetarianer, men rett og slett fordi oppskriftene er veldig gode :) Hun skal visst komme med kokebok til sommeren også.

Skrevet

Jeg har i det siste brukt Veganmisjonen veldig mye, ikke fordi jeg er veganer, eller en gang vegetarianer, men rett og slett fordi oppskriftene er veldig gode :) Hun skal visst komme med kokebok til sommeren også.

Denne er veldig bra! Eg er heller ikkje veganar, men bur saman med ein som ikkje kan ete egg, så då er desse oppskriftene ypperlege. Kan også tilrå bloggen EgglessCooking for andre som ikkje kan/vil ete egg.

Skrevet (endret)

Annie`s Eats gir meg ofte vann i munnen! :spise:

Enig, elsker denne bloggen! Ellers liker jeg å følge med på Foodgawker og Tastespotting for inspirasjon. Er en slags samling med bilder av oppskrifter og mat som oppdateres hver dag.

Ikke matblogger de to siste der, men en slags samling oppskrifter fra diverse matblogger på nettet :)

Endret av aboutagirl
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

*dytt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...