Sandman Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen: -Hei, hvordan har du det? Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett men jeg vet ikke hva som gikk av meg og jeg svarte: -Jo,takk bare bra. Den andre fyren sa: -Hva gjør du? Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte: -Jo, som deg, bare ute og reiser. På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f..... da det kom et nytt spørsmål: -Kan jeg komme over? Nå begynte dette å bli noe skremmende men for å være høflig svarte jeg: -Neeei.........jeg er litt opptatt akkurat nå. Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si: -Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine.
Livets datter Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Det var en av de mailene som raste inn hos meg også igår...
Gjest Madam Felle Skrevet 31. oktober 2003 #4 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen: -Hei, hvordan har du det? Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett men jeg vet ikke hva som gikk av meg og jeg svarte: -Jo,takk bare bra. Den andre fyren sa: -Hva gjør du? Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte: -Jo, som deg, bare ute og reiser. På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f..... da det kom et nytt spørsmål: -Kan jeg komme over? Nå begynte dette å bli noe skremmende men for å være høflig svarte jeg: -Neeei.........jeg er litt opptatt akkurat nå. Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si: -Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine. så bra
Sandman Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2003 Fin avatar du har, care. Hvor finner man slike hen? :blunke:
Gjest care Skrevet 31. oktober 2003 #9 Skrevet 31. oktober 2003 Fin avatar du har' date=' care. Hvor finner man slike hen? :blunke:[/quote'] Jaha, så det var du som tok den :evil: .............
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå