Gjest odisi73 Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Det var iallefall trist. Hun har vært en av mine store forbilder når jeg vokste opp. Lærte å sminke meg av å se på bilder av hun,og syns hun er av de vakreste menneskene i verden. Trist.
Gjest Consensio Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Med tanke på hennes helsetilstand de siste årene, så kom det ikke som noe sjokk. Men trist, ja...hun var virkelig en flott dame da hun var på topp.
Chiyo Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Ops. Ser ut som vi har begge startet en lik tråd. Bare min er på TV og Film. Hehe. Men ja jeg syns også det var veldig trist. Jeg er veldig glad i filmene hennes. Btw. Det skrives Taylor ikke Tayler.
Gjest Fikira Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Og skal vi pirke enda mer, så er det Elizabeth, ikke Elisabeth. Men men,flisespikkeri =)
CocoPiaf Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Det er så utrolig trist alle de store ikonene som man vokser opp med og "kjenner" begynner å bli gamle eller død! De nye kjendisene er liksom ikke det samme som de gode gamle..! Om dere skjønner hva jeg mener
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå