Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

åssen hadde dere reagert om noen dere ga katta til ga den videre etter 2.5 uker bare uten og si noe til dere?og i tillegg hadde en avtale og blei lova at ungen deres(som ikke er som andre barn)skulle få komme og besøke han.(ikke ofte)og som var han/hun sin katt også.og grunnen var at dere måtte gi den bort pga den minste i hus hadde fått katteallergi.påbevisst.

ho som fikk den ga han da bort til kjente av seg.men vil ikke si hvor han er eller hvem eierene er.

og i tillegg ba dere om og få se han 1 gang pga ungen deres som ble lova dette og som ikke er som andre barn.

forventer ikke og få han tilbake.men og se han den ene gangen så ungen så han har det bra.så ikke no mere etter det.

ser ikke problemet.og da at ho som ga bort katta videre prater for de som eier han nå og sier de vil ikke ha kontakt.og prøver og forlklare at det er ikke snakk om og ha kontalkt.bare se han den ene gangen så hadde vi latt det ligge.

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

hmm,spørs om de ikke har tatt liv av den siden de sier de ikke vil ha kontakt eller noe.

Jeg hadde krevd å få se at katten hadde det bra hvis ikke hadde jeg blitt skikkelig pisst off.

Dette må du komme til buns i,det ville jeg gjort

AnonymBruker
Skrevet

hmm,spørs om de ikke har tatt liv av den siden de sier de ikke vil ha kontakt eller noe.

Jeg hadde krevd å få se at katten hadde det bra hvis ikke hadde jeg blitt skikkelig pisst off.

Dette må du komme til buns i,det ville jeg gjort

ja jeg holder på som bare det.og gir meg ikke.ser ikke problemet og få se katten engang.det var vondt nok og gi han fra seg om vi ikke må ha et helvete med dette åsså.

så har lurt på og sette opp bilder i de butikkene jeg klarer og kommer over.dattern min er lova og få se den og det skal ho samme søren.

Gjest navnelapp
Skrevet

Pratar du med deg sjølv, eller? :klo:

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Pratar du med deg sjølv, eller? :klo:

Selfølgelig prater jeg ikke med meg selv,prøver å gi råd til en som lurer på hva hun eller han skal gjøre.

Har du noen eller :popcorn:

Gjest navnelapp
Skrevet

Det er ikkje forbode altså, men alle tre innlegga over har identiske, karakteristiske skrivefeil. Det sette meg på tanken. Det var berre det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikkje forbode altså, men alle tre innlegga over har identiske, karakteristiske skrivefeil. Det sette meg på tanken. Det var berre det.

Du har skrivefeil selv du som klager på andre.

Alltid må det være noen som MÅ spore av med idiotiske komentarer.

Shame on you.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nah. TS sliter med punktum og den andre sliter med komma.

Men de er kanskje i slekt..

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, litt merkelig å snakke med seg selv ja. :) Hva var poenget med det? :klo:

Gjest navnelapp
Skrevet

Du har skrivefeil selv du som klager på andre.

Alltid må det være noen som MÅ spore av med idiotiske komentarer.

Shame on you.

Kva er feil?

AnonymBruker
Skrevet

Kva er feil?

Du skal alltid begynne på ny linje når du begynner en ny setning,så skal du klage på andre så må du selv skrive riktig.

Gjest navnelapp
Skrevet

Du skal alltid begynne på ny linje når du begynner en ny setning,så skal du klage på andre så må du selv skrive riktig.

Eh, nei?

AnonymBruker
Skrevet

nå er det ikke skrivefeil det er prat om asså.det er en katte ;)

så vil heller høre meningene deres på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...