AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Hei Jeg tok ut p-ringen min i dag, og skal vente en uke med å sette inn en ny fordi jeg er redd for at jeg er gravid, så jeg forsikrer meg om at jeg ikke er det ved å se om jeg får mensen. Men uansett; det tar jo omtrent tre dager før mensen faktisk kommer, og jeg vil jo gjerne ha sex med kjæresten min disse dagene, så da lurer jeg på; er jeg beskyttet hele denne uken da, selv om jeg ikke har i en ring? Har lest gjennom pakningsvedlegget og googlet, men jeg finner ingenting om det.. og helsesøster er heller ikke på skolen i dag, så jeg får ikke spurt henne. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Hei! Dette forstod jeg ikke helt. Hvor lenge har du hatt ringen inne? Er det den ringfrie uka nå, eller tok du den ut tidligere fordi du er redd du er gravid? Hvis du har hatt ringen inne fra første dag i menstruasjonen og hatt den inne i tre uker før du nå tok den ut så er du beskyttet i den ringfrie uken, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå