Gå til innhold

Kjøkkenhåndklær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter nye kjøkkenhåndklær (eller kopphandduker som jeg kaller det for). De må tåle vaskemaskin og tørketrommel, de må ikke krølle så veldig, vil helst slippe å stryke og de må ha god oppsugingsevne.

Noen som har slike hjemme og vil tipse meg om hvor de ble kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som de jeg kjøper på Kid Interiør :rodmer:

Hva heter de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler virkelig disse fra Jordan. De er helt suverene, og loer ikke i det hele tatt. De tørker også helt tørt med en gang. Koster ca 70 kr i dagligvarebutikken, tror jeg, men de er vel verdt hver krone. De er de beste håndkledene jeg noen sinne har brukt. De er også helt konge å bruke når man pusser bestikk.

Nei, jeg jobber ikke for Jordan :gjeiper: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et kjøkkenhådkle fra Eklund hjemme, det er kjempefint, kjøpte det i Götebog. Går garantert an å finne i velsorterte kjøkkenutstyrforretninger i Norge for eksempel på Glassmagasinet, på Duka eller muligens Kitchen. Har ett i lin også spm holder seg pent. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

Jeg anbefaler virkelig disse fra Jordan. De er helt suverene, og loer ikke i det hele tatt. De tørker også helt tørt med en gang. Koster ca 70 kr i dagligvarebutikken, tror jeg, men de er vel verdt hver krone. De er de beste håndkledene jeg noen sinne har brukt. De er også helt konge å bruke når man pusser bestikk.

Nei, jeg jobber ikke for Jordan :gjeiper: :fnise:

Jeg har ett slikt håndkle, og det blir ikke flere her i huset!

Synes at stoffet er ekkelt og får fingrene mine til å bli utrolig tørre og såre når jeg bruker det.

På pluss-siden kommer det at det er innmari kjekt å tørke fine glass og penbestikket med. Ingen skjolder eller dråper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble svært positivt overrasket over noen jeg kjøpte på Clas Ohlson, tror det var 39 kroner for tre stykker. Tåler tromling, krøller lite og suger bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett slikt håndkle, og det blir ikke flere her i huset!

Synes at stoffet er ekkelt og får fingrene mine til å bli utrolig tørre og såre når jeg bruker det.

Det har ikke jeg merket noe til, men det kan kanskje ha noe med å gjøre at jeg kun tørker hendene med papir. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Nå tror jeg du misforsto. Jeg bruker ikke oppvaskhåndkleet til håndtørk, men det er nå unektelig ganske vanlig å holde håndkleet i hånda når man bruker det til å tørke oppvasken med ;) Det er dette som gir meg tørre fingertupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du misforsto. Jeg bruker ikke oppvaskhåndkleet til håndtørk, men det er nå unektelig ganske vanlig å holde håndkleet i hånda når man bruker det til å tørke oppvasken med ;) Det er dette som gir meg tørre fingertupper.

Doh, min feil! :klaske::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...