Gjest odisi73 Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Hva tror du? Føler det er ganske mange mannfolk her jeg,og for all del er det ingenting galt i det. Jeg syns det er best med begge deler,og vi trenger begge kjønn for å ha de beste diskusjonene.
Gjest Raindrops Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Det er flest kvinner. Av de som er mest aktive så er det ganske likt tror jeg, men hvis du teller alle brukere som er ukentlig aktiv, så er det no flest kvinner.
Kråkesaks Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Selvsagt er det flest kvinner på et kvinneforum. Om det finnes noe som heter mannsforum vil jeg tro det er flest menn der. Jeg vil også tro det er flest sportsinteresserte på sportsfora, flest kristne på kristenfora og flest dyreveernere på dyrevernsfora. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Selvsagt er det flest kvinner på et kvinneforum. Om det finnes noe som heter mannsforum vil jeg tro det er flest menn der. Jeg vil også tro det er flest sportsinteresserte på sportsfora, flest kristne på kristenfora og flest dyreveernere på dyrevernsfora. Jeg trodde kg var et forum for menn første gangen jeg hørte om det. Kvinneguiden, altså et sted hvor det diskuteres hvordan kvinnfolk fungerer og tenker. 2
Gjest odisi73 Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Selvsagt er det flest kvinner på et kvinneforum. Om det finnes noe som heter mannsforum vil jeg tro det er flest menn der. Jeg vil også tro det er flest sportsinteresserte på sportsfora, flest kristne på kristenfora og flest dyreveernere på dyrevernsfora. Er ikke så sikker på dette jeg. Har hørt at det er mest menn,som på en måte virker logisk. Men du vet det sikkert siden du er moderator,dere har vel en ststistikk kanskje.
Kråkesaks Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Jeg trodde kg var et forum for menn første gangen jeg hørte om det. Kvinneguiden, altså et sted hvor det diskuteres hvordan kvinnfolk fungerer og tenker. Det gjør det nok også.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 uten noen statistikker vil jeg si at det helt tydelig er flest kvinner på kvinneguiden. det er kommet til litt menn her også, noe som er helt ok selvsagt, men kvinneguiden er laget både av og for kvinner. Og jeg synes også at det synes ved å lese litt i diskusjonene her inne, det er flere kvinner en menn, i de fleste diskusjoner, virker det som. 1
Kråkesaks Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Er ikke så sikker på dette jeg. Har hørt at det er mest menn,som på en måte virker logisk. Men du vet det sikkert siden du er moderator,dere har vel en ststistikk kanskje. Jeg har ikke sett noen sånn statistikk, men etter å ha vært medlem her i over 7 år så har jeg jo lagt merke til hvilket kjønn som er i overtall. Og som sagt så virker det logisk for meg at det er flest kvinner på et kvinneforum. Selvsagt kan menn også ha meninger om ting som blir diskutert her og det er flott å ha menn her, men jeg er nok temmelig sikker på at det er flest kvinner.
Wonders Skrevet 23. mars 2011 #9 Skrevet 23. mars 2011 chicks vettu, håper på flere menn i fornuftige tråder, men så langt er de bare på en ... dere hvet hvem det er 1
Gjest Eurodice Skrevet 23. mars 2011 #10 Skrevet 23. mars 2011 chicks vettu, håper på flere menn i fornuftige tråder, men så langt er de bare på en ... dere hvet hvem det er Mener du han som etter eget utsagn er så logisk og fornuftig, som oppretter den ene tråden etter den andre, alt blir vridd over til en spesiell dame?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå