Gå til innhold

Magetreningsapparat fra Ellos

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk et AB-slider treningsapparat (for magetrening) gratis sist jeg bestilte noe fra Ellos. Har ikke prøvd det enda. Noen som vet om slik trening har noen effekt?

> Ellos: AB-slider

Videoannonse
Annonse
Gjest Chica i.i.
Skrevet

Jeg snakket med ei en gang som hadde kjøpt seg en sånn, og hun var faktisk veldig fornøyd. Så ut i fra hennes erfaring fikk jeg lyst på en slik selv, men må finne litt mer å bestille først.

Skrevet

Kan godt tenke meg at den er effektiv - om du noengang har gjort såkalte stabiliseringsøvelser for å trene magen så skjønner du hva jeg tenker på... (stå på albuer og tær og holde kroppen rett - uuutrolig slitsomt!)

Suz :wink:

Skrevet

Har aldri prøvd den selv, men jeg vil nok tro at den er svært så effektiv! Men som med alle andre treningsapparater: den må brukes. Og det er DET som er vanskelig...

Skrevet
Har aldri prøvd den selv, men jeg vil nok tro at den er svært så effektiv! Men som med alle andre treningsapparater: den må brukes. Og det er DET som er vanskelig...

Tell me about it!! :lol:

Takk for alle svar, er jo litt motiverende de ihvertfall. :)

Skrevet

Jeg har et slikt et, og d er virkelig effektivt ... kjenner at d svir i magen etter bruk, så da kan du slappe av med sog samvittighet :lol:

Skrevet

Hvor lenge skal man trene med en sånn en av gangen da? :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Veit egentlig ikke jeg, men tar nå en 15-20 ganger tre jeg... Ta d du orker, du blir rimelig kjapt trøtt viss du ikke er bra trent fra før da :D

Skrevet

Er kvaliteten brukbar?

Bestilte en fitnessball, jeg. Fant jo fort ut at det hadde gjort seg litt med mer gulvplass... God å sitte på foran tv-en er den ihvertfall. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...