Mrs. B Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 Fikk et AB-slider treningsapparat (for magetrening) gratis sist jeg bestilte noe fra Ellos. Har ikke prøvd det enda. Noen som vet om slik trening har noen effekt? > Ellos: AB-slider
Gjest Chica i.i. Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg snakket med ei en gang som hadde kjøpt seg en sånn, og hun var faktisk veldig fornøyd. Så ut i fra hennes erfaring fikk jeg lyst på en slik selv, men må finne litt mer å bestille først.
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #3 Skrevet 31. oktober 2003 Kan godt tenke meg at den er effektiv - om du noengang har gjort såkalte stabiliseringsøvelser for å trene magen så skjønner du hva jeg tenker på... (stå på albuer og tær og holde kroppen rett - uuutrolig slitsomt!) Suz
philippa starck Skrevet 31. oktober 2003 #4 Skrevet 31. oktober 2003 Har aldri prøvd den selv, men jeg vil nok tro at den er svært så effektiv! Men som med alle andre treningsapparater: den må brukes. Og det er DET som er vanskelig...
Mrs. B Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2003 Har aldri prøvd den selv, men jeg vil nok tro at den er svært så effektiv! Men som med alle andre treningsapparater: den må brukes. Og det er DET som er vanskelig... Tell me about it!! Takk for alle svar, er jo litt motiverende de ihvertfall.
lilje Skrevet 31. oktober 2003 #6 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har et slikt et, og d er virkelig effektivt ... kjenner at d svir i magen etter bruk, så da kan du slappe av med sog samvittighet
Mrs. B Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2003 Hvor lenge skal man trene med en sånn en av gangen da?
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #8 Skrevet 31. oktober 2003 Veit egentlig ikke jeg, men tar nå en 15-20 ganger tre jeg... Ta d du orker, du blir rimelig kjapt trøtt viss du ikke er bra trent fra før da :D
lilje Skrevet 31. oktober 2003 #9 Skrevet 31. oktober 2003 ja d var meg d da, som skrev forige innlegg
Gjest Starya Skrevet 31. oktober 2003 #10 Skrevet 31. oktober 2003 Er kvaliteten brukbar? Bestilte en fitnessball, jeg. Fant jo fort ut at det hadde gjort seg litt med mer gulvplass... God å sitte på foran tv-en er den ihvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå