Gå til innhold

Amor brudesalomg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bertine

det er der jeg skal leige kjole!!! :D

utrolig koselig betjening og flotte lokaler..

men jeg stresser fremdeles med å finne kjolen jeg skal leige på nettet, har vært igjenom både 2002 og 2003 kolleksjonen til benjamin roberts og modeca på nettet men finner den ikke....buhu! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vore der! Var og kikka litt i Hgsd. ein dag, fordi forlovaren min skulle vere med og kikke litt. Me fann fort ut kva slags 'type' kjole eg skulle ha (og det var ein slik eg enda opp med, meir eller mindre - sjølv om eg kjøpte den åleine her i byen...).

Eg prøvde den Lillykjolen som ligg som nr. 2 - den var kjempesøt! Meinar å hugse at dei hadde slep som kunne festast på òg... :wink:

Betjeninga var koselege, men litt 'tilbaketrekte' - eg og forlovaren min gjekk rundt og kikka på kjolane åleine... Og gjekk i prøverommet åleine og sånn. Sikkert ulik praksis rundtom, men på Brudehuset (der eg kjøpe kjole) var dei liksom meir engasjerte...

(Skal ein leige/kjøpe kjole i Hgsd., vil eg i alle fall anbefale Amor, og ikkje Aud's, der me ?og såvidt var innom. Der var det ein grusom service...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bertine(ikke pålogget)

jepp, aud`s hadde jeg heller ikke en god opplevelse fra . de var mer opptat av hvor nydelig kjolene var, ikke om jeg var pen i kjolene.

syns det blei for upersonlig og ubehagelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, aud`s hadde jeg heller ikke en god opplevelse fra . de var mer opptat av hvor nydelig kjolene var, ikke om jeg var pen i kjolene.

syns det blei for upersonlig og ubehagelig

:Nikke:

...og dei er berre opptekne av å selje/leige ut dei aller nyaste kjolane sine. Til meg var det berre ein ting som gjaldt - todelte kjolar med prisessefasong. Eg sa fleire gonger at eg skulle ha noko enklare, men då fann ho berre fram ein omtrent lik. NEI, sa eg til slutt - MYKJE enklare enn alt det der du viser meg! Men då vart dama personleg fornærma, og forkynte at 'Nei - det kan du ikkje meine! Ein SÅ enkel kjole kan du ikkje ha før NESTE GONG du skal gifte deg!' Hallo? Jaja - glad eg ikkje fann noko eg likte der - hadde vore uaktuelt uansett etter den servicen! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...