Gå til innhold

Meg og mitt -


Gjest CandyPanty

Anbefalte innlegg

Gjest CandyPanty

Da har jeg endelig bestemt meg for å lage en dagbok. Hvor mye jeg kommer til å skrive og bruke den, gjenstår å se. Men det er godt å ha den om lysten skulle komme :gjeiper:

Litt om meg selv først da.. 19 år gammel jente, på siste halvåret som lærling og er forlovet med en kjempesnill gutt som jeg skal flytte sammen med til sommeren :rodmer: Jess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CandyPanty

Dagen idag begynte veldig bra. Mamma skulle på sykehuset idag for å ta utvidet celleprøve fra brystet hennes da hun tidligere har hatt kreft i det brystet, men hadde kjent en kul igjen... Det som hadde skjedd var at de ikke lenger fant kulen, de tok bilder og klemte men kulen var borte. Kroppen hadde visst fjernet den selv. HURRA!!! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CandyPanty

Er så irritert på norsk helsevesen. Gått i mange år med hovne fingre og smertefulle ledd. Legen har ikke tatt meg seriøst, men har etter mye om og men henvist meg til en raumatolog da ingen av blodprøvene ikke viser noe utslag. Fikk brev i posten rundt juletider at jeg kunne forvente å få time i februar da jeg ikke var prioritert. Da jeg ikke hadde hørt noe uti mars, ringte jeg bort og hørte hvordan jeg lå an. De sa de var ca3 mnd på etterskudd, så jeg kunne ikke vente meg noen time før til sommeren. Blir så frustrert!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest CandyPanty

Blir så oppgitt over kjæresten noen ganger. Jeg har egentlig bestemt meg for å slutte med pilla, da jeg har en del plager, som er kjente bivirkninger. Typen støtter meg fullt ut med dette. Jeg skulle egentlig slutta nå på søndag, men blir så usikker da jeg vet at jeg vil få tilbake mensen og at jeg sliter med å bruke kondom. Jeg vet at typen ikke vil ha unge enda men om det skulle skje, så er det greit.

Senest igår kveld sa jeg til han at jeg kom til å fortsette en stund til, er ikke psykisk klar til å gi slipp på den tryggheten ennå.. han sa at det var opp til meg, men at ham skulle ønske jeg slutta, for å se om det hhjelper på plagene mine. Sa til han at jeg skal slutte 26 juni, når jeg har brukt opp de tre brettene jeg har igjen. Så svarte han ' kanskje det blir bursdagsbarn da' (jeg har bursdag i juli) jeg svarte tilbake, ja for det vil du vel... og han svarte meg tilbake med ' ;-) ' noe jeg tolket som at han kanskje ønsket å få barn da. Jeg ble kjempeglad, har ønsket meg barn lenge... idag spurte jeg om han mente det seriøst da han nevnte dette med bursdagsbarnet igår. Også svarer han mente hvis det skulle skje en 'ulykke', ikke at vi skulle 'prøve'. Blir helt knekt jeg. Han vet hvordan jeg tenker omkring dette, likevel spøker og tuller han om det.. nå vet jeg ikke om jeg orker å slutte med pilla likevel. Off, alt er så komplisert :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...