Gå til innhold

Hvor fort oppdaget dere graviditeten?


Babyface

Anbefalte innlegg

Hvor fort oppdaget dere at dere var gravide? Jeg har nemlig hørt om enkelte som ikke har merket noe før de var langt på vei, bl a fordi de hadde små blødninger som de trodde var mensen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg oppdaget at jeg var gravid den dagen jeg skulle hatt mensen. Dersom jeg ikke hadde tatt en test hadde jeg nok merket at noe var annerledes. Jeg ble kvalm og uggen med en gang og hadde endel stikkinger i sidene allerede før jeg testet positivt.

Hilsen Hestehoven 29+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge gangene merket jeg det før jeg var 2uker på veg!!! Tror det er jeg som er litt for flink til å føle forandringer på kroppen, for jeg spydde ikke eller noen ting... bare litt øm i brystene og litt"mensensmerter" på feil tidspungt!

Misunner alle som ikke vet det før det er gått 3-4måneder... da blir ikke ventetiden så lang, og magen blir fort stor! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

merket det da jeg var 5 uker på vei.I uke 4 hadde jeg blødninger,som jeg trodde var mensen.Men følte meg anderledes i kroppen,og hadde sterke magesmerter.Skjønte at noe ikke var som det skulle,men hadde aldri trodd at testen skulle vise 2 blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

HEI..

Jeg merket det først i uke 11.

Hadde da vært kvalm og dårlig i 2 uker.

Trodde ikke at jeg kunne være gravid og hadde heller ikke prøvd å bli det.

Hvis jeg hadde vært en "prøver" så hadde jeg vel skjønt det en uke før.

mensen hadde alltid vært uregelmessig så jeg tenkte ikke noe på at den ikke var kommet.

IKHH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...