Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 På outlook express. Hva kan feilen skyldes?
Gjest Lea Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Finner du ikke knappen eller får du ikke sendt og mottatt mail (feilmelding)? Hvis knappen ikke ligger på linja, så høyreklikker du på den (verktøylinja) og velger tilpass. Så finner du send og motta i venstre kolonne og legger den til i høyre kolonne.
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #3 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg trykker på "send og motta mail" og det pleier jo å gå bra. Nå viser det seg at noen mail jeg har sendt ved slik normal fremgangsmåte ikke har kommet fram, og at jeg heller ikke har mottatt mail...
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #4 Skrevet 31. oktober 2003 Dersom send/motta knappen er der, skyldes det ofte at kontoen har ramlet ut. sjekk kontoinnstillingene dine, eventuelt bør du slette kontoen som er der og sette den inn på nytt. Det er sånt som skjer i MS-verden...
Gjest the imp Skrevet 31. oktober 2003 #5 Skrevet 31. oktober 2003 Får du opp noen feilmelding? I såfall, hva sier den? Deet kan være innstillingene dine det er noe galt med, gå inn på verktøy evt tools hvis du har den engelske versjonen og hmmm er det alternativer eller instillinger da? Sjekk instillingene der. Dersom instillingene der er ok, kan det lønne seg å sette opp kontoen på nytt. Dersom du har internett fra telenor kan du sjekke og sende mail fra epostleser.online.no, dersom det funker fint der er det kontoen i outlook express det er noe galt med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå