Gå til innhold

Ikke sendt/mottatt mail


Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

På outlook express. Hva kan feilen skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner du ikke knappen eller får du ikke sendt og mottatt mail (feilmelding)?

Hvis knappen ikke ligger på linja, så høyreklikker du på den (verktøylinja) og velger tilpass. Så finner du send og motta i venstre kolonne og legger den til i høyre kolonne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trykker på "send og motta mail" og det pleier jo å gå bra. Nå viser det seg at noen mail jeg har sendt ved slik normal fremgangsmåte ikke har kommet fram, og at jeg heller ikke har mottatt mail...

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom send/motta knappen er der, skyldes det ofte at kontoen har ramlet ut. sjekk kontoinnstillingene dine, eventuelt bør du slette kontoen som er der og sette den inn på nytt. Det er sånt som skjer i MS-verden...

Gjest the imp
Skrevet

Får du opp noen feilmelding? I såfall, hva sier den? Deet kan være innstillingene dine det er noe galt med, gå inn på verktøy evt tools hvis du har den engelske versjonen og hmmm er det alternativer eller instillinger da? Sjekk instillingene der.

Dersom instillingene der er ok, kan det lønne seg å sette opp kontoen på nytt. Dersom du har internett fra telenor kan du sjekke og sende mail fra epostleser.online.no, dersom det funker fint der er det kontoen i outlook express det er noe galt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...