Gå til innhold

Hvor ville du absolutt ikke spist

Fremhevede innlegg

Gjest odisi73
Skrevet

Hvor ville du aller helst ikke spist hvis du skulle ut å spise en middag i Bergen eller Stavanger?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På Narvesen

• Liker 2
Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

af

Endret av Eugene Onegin
AnonymBruker
Skrevet

På Egon. :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Er du gæærn? Egon i Stavanger sentrum er jo heeeelt super :D

Skrevet

På den greske som ligger i gågata der en plass. Aldri vært så skuffa ever :(

Gjest odisi73
Skrevet

What the f...

Egon i stavanger er knallbra,hva gikk galt for deg der :popcorn:

Skrevet (endret)

Egon under thonhotellet i Bergen er elendig, bestillte biff, skosåle, den var helt gråstekt (kokt). Tilbehøret var kaldt, og chutnyen hadde skilt seg. salaten som var med var sånn ferdig oppskåret fra pose. Og dette tok de 189,- kroner for. Bar også med noe barbeqeue saus, var tydelig at det var sånn standard ferdiglaget. Greit nok det, hvis resten er bra!

Var der og feiret bursdagen til en venn, bursdagsbarnet som hadde valgt sted, og alle fikk elendig mat på ett eller annet vis. Var nok av de som klaget, og bursdagsbarnet ble litt forlegen, så droppet det. Spiste og betalte. dårligste måltidet jeg har fått servert i hele mitt liv. Var også med en maiskolbe. Den var KALD og veldig "naturell". Smakte som den var tatt rett ut av hermetikkboksen, delt i to og lagt på talerkenen.

Og potetene... spurte hva de anbefalte. De anbefalte "småpotetene". Ofte er det kansje litt olje og urter eller ett eller annet på de sånn at de smaker litt. Men neida, helv vanlige sånne amadinepoteter. Tørre, og kalde.

Oppsumering:

Kokt ødelagt ukrydret TØRR biff, kald ukrydret HALV maiskolbe. Ferdigsalat fra pose, 2 ubrukelige sauser i to sånne små skåler som gir deg ekte kantinefeeling. Og det betalte jeg nesten 200kr for. Første og eneste gang jeg har følt meg direkte RANET etter ett restaurantbesøk.

Grøss og gru.

Never again.

Lagt til etterpå: Jeg er ikke den anonyme brukeren som nevnte Egon først :) Så vi er flere som ikke liker det stedet!

Endret av Tulling
Skrevet (endret)

Edit: Misforsto spørsmålet. Må tenke meg litt om. :flau:

Endret av Chiyo
AnonymBruker
Skrevet

I kloakken

AnonymBruker
Skrevet

Egon er jo middelmådighet i beste norske stil. Uspennende mat som er uspennende tilberedt og ofte er noe for kaldt, for mye stekt eller feil krydret. Og vannvittig overpriset.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Må si meg uenig, elsker egon! Spesielt den i Stavanger. :yvonne:

Endret av Hela
Gjest odisi73
Skrevet

Jeg elsker også Egon.

Spiste juletallerken der og vi har aldrig fått så mye mat noen plass.

Vi fikk egne tallerkener med poteter ogne skåler med kålerabistappe og et hav av pinnekjøtt vi aldrig klarte å spise opp.

Men dette var i Haugesund :gjeiper:

Skrevet

Egon under thonhotellet i Bergen er elendig...

Helt enig. Jeg har vært der noen ganger selv, og det er ikke å anbefale...

Skrevet

Jeg liker heller ikke Egon! Har bare spist i Oslo vel og merke, men det er vel noe likt rundt om i landet?

Egentlig syns jeg det er litt harry at man må gå og bestille selv. Når maten er så rådyr burde de ha råd til å ansette servitører som kommer til bordene og tar bestilling...

Forrige (og siste!) gang jeg var der var samboern og jeg på pizzabord, og de hadde bare pizzaer med svinekjøtt (han spiser ikke det). Så spurte vi om de kunne lage en uten, og da ble de kjempesure siden vi ikke hadde sagt ifra da vi bestilte.. "Nå må vi kaste de andre! Du kunne godt ha sagt ifra da du bestilte da! :kjefte: ".. "Da MÅ vi lage en tacopizza BARE til deg da :glare: "

Herregud er det mulig..

Gjest made4u
Skrevet

Jeg savner Stavanger, utrolig fin by å bo i. Har forøvrig bodd i begge byene, 5 år i Stavanger og 4 år i Bergen.

Så jeg ville valgt bort Bergen og ville spist i Stavanger. Hvor jeg ville spist og hvor jeg ikke ville spist der derimot, det er en annen sak. Dog har jeg litt problemer med kebab-sjapper på generelt grunnlag, selv om jeg elsker kebab. Har bare hørt litt for mange historier om hygienen etc. ved flere slike steder.

Anledning har også mye å si, jeg foretrekker kinarestauranter når jeg er alene, slik får jeg grei og sunn mat for en billig penge. Om jeg derimot hadde datet ei søt og spennende dame, da hadde jeg valgt noe litt mer romantisk og stemningsfult.

Men hvor jeg ikke ville spist, tja...

Boller på Stalheim hotell, for der har jeg hørt at en av kokkene er så stor at han fikk vondt i ryggen av å rulle bollene på kjøkkendisken. Så han brettet opp forklet og stod og rullet bollene på magen. Er en sann historie også tror jeg, for jeg kjenner en som jobbet med han som ikke var kjent for å fortelle røverhistorier. Om vedkommende jobber der enda vet jeg ikke, for dette er noen år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Egon var greit for noen år siden, men nå er det dårlig og overpriset jevnt over.

Skrevet

Han som trillet boller på magen er en eldgammel vits. Etterfulgt av "Frue, hvis du synes dette er ille, anbefaler jeg deg å stå over krumkakene".

Også irriterer jeg meg over at jeg ikke kommer på det eneste skikkelig kjipe spisestedet jeg vet om i Bergen...:roll:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...