Gå til innhold

Tannpuss om morgenen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forstår det slik at mange pusser tennene rett etter de står opp, omtrent rett fra senga, pga dårlig ånde eller lignende. Men dere som gjør dette, spiser dere frokost like etterpå, eventuelt med en ny tannpuss rett før dere går ut døren?

Jeg har alltid hørt at man skal vente med å spise til en time etter tannpuss og da er puss før frokost veldig merkelig. Dessuten tror jeg at dårlig ånde om morgenen ikke har stor betydning, fordi (jeg ihvertfall) tar meg et glass vann i forbindelse med morgenstellet (piller osv.) og da forsvinner litt lukt (om jeg hadde noe i fra først av) og når frokosten kommer inn i munnen, så forsvinner mye ånde og den forandrer seg eventuelt i samsvar med det jeg har spist.

Jeg har ekstremt sjelden nærkontakt med folk med dårlig ånde, så jeg vet ikke. Jeg pusser ihvertfall bare én gang om morgenen og det er rett før jeg går ut døren, og da har jeg den beste ånden jeg kan ha når jeg møter verden.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også litt med å skjønne hvorfor man skal pusse tennene før frokost. Først og fremst fordi det ødelegger poenget med pussingen, også får det jo maten til å smake forferdelig!?

Jeg pusser etter frokost :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...