Gjest Guest728 Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Hva mener folket om antall sexpartnere, og hva det sier om ens verdier og en som person? For min egen del, å gå inn i et forhold med en jente på min alder(20 år) som allerede har hatt 7-10 sexpartnere(noe jeg egentlig syns er for mange) eller mer, er helt uaktuelt. Det taler for at hun har egenskaper jeg ikke er ute etter i en jente jeg kan se meg selv i et sunt forhold med. Selvfølgelig avhenger det jo litt om det har vært mest fyllasex eller one night stands, eller forhold(mest kortvarige forhold i så tilfelle). Jeg er nødvendigvis ikke ute etter en uerfaren jente eller jomfru - selv om det utelukkende hadde vært positivt - men en med prinsipper, selvrespekt og moral. For de som lurer, så har jeg vært med 5 tidligere, der 2 av de var one night stands, som jeg angrer på og det ble med den ene gangen. Men jeg var singel, så har jo sånn sett ikke såret noen, og jeg angrer på det, og kommer ikke til å gjenta det. Men ja, hvor spesielt er det å f.eks. være nummer 21 i rekken? En person som har hatt seg med 20 er åpenbart ute etter sex, eller har ihvertfall et usunt forhold til det. Man kan jo lure på hva som har vært årsaken til at hun har gått fra partner til partner? Bare så det er sagt, har heller ingen respekt for gutter som ligger rundt og har seg med alt og alle. Noen som har noen meninger rundt dette? 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 aaaaaaa sex er jo gøy! det er digg og det skal ikke være noe galt! du kan ikke dømme en jente du evt liker kjempegodt fordi hun har ligget med "for mange".. dessuten er det vel ingen grunn til å spørre vedkommende om antall partnere eller?!! du er jo i samme situasjon selv - altså samme(nesten) antall partnere som denne jenta du beskriver - snakk om selvmotsigende! når det er sagt så mener jeg vel at man godt kan bli litt eldre enn 20 før man hopper på det første og beste for å få seg! for hodet forandrer seg en smule bare til du er f.eks 25 osv.. selv er jeg 29 og har hatt 14 partnere - nå er jeg i et forhold! Jeg aner ikke hvor mye moro min kjæreste har hatt og velger å ikke stille det spørsmålet! men som jeg prøver å si - litt moro må man ha å tenke tilbake på og noen ganger ja som gjør vi ting vi angrer på - men so be it! jeg har selvrespekt jeg altså - til tross for slutty tilstander som har vørt tidligere.. nei eeeee jeg er jo en slut nå å - for typen!! å eeee - det er gøy
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 jo eldre man er jo mer bagasje har man jo å dra på.. hvertfall om man kanskje ikke har vært en forholdstype! om det er negativt med mange partnere kommer vel anpå om man har tatt betalt eller ikke.. (ikke bokstavelig ment) hva er mange? i forhold til alder? og hvorfor er det nødvendigvis snakk om verdier, selvrespekt og type menneske man er?!! GROW A PAIR!
KaDust Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Bryr meg ikke om hvor mange sexpartnere en eventuell kjæreste har hatt FØR, så lenge han er trofast med meg. 9
waco Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Hei gjest. For meg så er det av minst like stor viktighet og vite hvem hun har pult på, og ikke bare at hun har pult på mange. Om dama har ligget med masse bolere, albanere som har kommet med kola på nachspiel, ligget med en tysker på kielferja fordi hun var sur på daværende samboer, har ligget med en mann eksmannen hatet bare for å kunne straffe ham, - drar på fester for å ligge med andre menn enn den hun kom til festen med, reiser på ferier og puler på lokale mens mannen sover på hotellrommet. Så det er ikke bare hvor mange hun har ligget med, men også med hvem hun har ligget med og i hvilkene situasjoner hun har ligget med dem. Dette er historier kvinner har lagt i sin fortid, - altså glemsel i fylla i stedet for å se det på som sin feminine natur. 2
Sheherasade Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor sex skal være så innmari dønn alvorlig for folk. Selvsagt kan det være det mest nydelige, romantiske og ømme som skjer mellom to mennesker som en bekreftelse på kjærlighet. Men hvis ikke den personlige kjemien er full klaff kan jo den seksuelle være det likevel. Hvis to er tiltrukket er hverandre og er kåte, og de er enige om å bare ha det gøy sammen, så ser jeg ingen grunn til at man ikke skal gå til sengs. Sex kan være bra for selvtillitten, det føles godt, og det er sunt (i hvert fall med kondom). (Det som på den andre siden IKKE er bra, er om man ligger med folk man egentlig ikke liker, bare for å få bekreftelse. Men mange sex-partnere kan bety både det ene og det andre.) Om du er nummer 1 eller 30 har da ingenting å si for hvor spesiell du er. Man kan møte Den Rette etter en haug med andre typer uten at de før betydde noe i det hele tatt. Man har ikke nødvendigvis dårlig selvtillitt selv om man har ligget med mange. Kanskje tvert om, faktisk. Man våger å ta initiativet, er ikke sjenert, er ikke skjemmet over kroppen sin, føler seg trygg på sin seksualitet og nyter det. 4
Timseh Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har ca like mange sexpartnere som du synes er for mange. Jeg synes ikke det, da jeg har vært kjæreste/holdt på med de fleste. Jeg begynte tidlig å ha sex (da jeg var 13) og er nå på mitt 21 år, og synes ikke jeg har hatt så mange sexpartnere i forhold til venner/venninner. Har ventet i flere mnd med å ha sex med de alle fleste (utenom 3 stk) for at jeg skulle se om de kun var ute etter en ting siden jeg har brent meg på det før.
chikako Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 Jeg vet ikke engang hvor mange kjæresten min har vært med før. Det spiller ingen rolle for meg, og jeg har heller ikke krav på å få vite det. 2
Gjest heidin Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 Synes egentlig du har et mer usunt forhold til sex en noen som har hatt 20 sexpartnere og derfor har tillatt seg selv å nyte sex. 5
UYN Skrevet 22. mars 2011 #10 Skrevet 22. mars 2011 Bryr meg ikke om hvor mange sexpartnere en eventuell kjæreste har hatt FØR, så lenge han er trofast med meg. Helt enig med deg. Jeg er 22 år, og skjønner ikke at 14 partner blir sett på som mangen. Selv ventet jeg lenge med å debutere(20 år) og har kun hatt sex med en partner, men jeg syns ikke at man er i det hele tatt er nærme 'lett på tråden' rundt 14. Kanskje det bare er meg? Jeg er gutt/mann forresten!
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2011 #11 Skrevet 22. mars 2011 Alle som ikke får nok sex sier det samme som ts. ts burde ta mer intiativ og ha masse ONS med både stygge og pene jenter. Da forstår du at sex ikke trenger å bety noe. Som å at jeg ikke vil ha en rik jente fordi de er så pripne, eller en jente som har kysset med flere gutter. Etter du har levd ett par år til vil du se at det betyr ingenting hvor mange sexpartnere jenta har hatt, bare hun har en bra personlighet. 2
Gjest Guest728 Skrevet 22. mars 2011 #12 Skrevet 22. mars 2011 aaaaaaa sex er jo gøy! det er digg og det skal ikke være noe galt! du kan ikke dømme en jente du evt liker kjempegodt fordi hun har ligget med "for mange".. dessuten er det vel ingen grunn til å spørre vedkommende om antall partnere eller?!! du er jo i samme situasjon selv - altså samme(nesten) antall partnere som denne jenta du beskriver - snakk om selvmotsigende! når det er sagt så mener jeg vel at man godt kan bli litt eldre enn 20 før man hopper på det første og beste for å få seg! for hodet forandrer seg en smule bare til du er f.eks 25 osv.. selv er jeg 29 og har hatt 14 partnere - nå er jeg i et forhold! Jeg aner ikke hvor mye moro min kjæreste har hatt og velger å ikke stille det spørsmålet! men som jeg prøver å si - litt moro må man ha å tenke tilbake på og noen ganger ja som gjør vi ting vi angrer på - men so be it! jeg har selvrespekt jeg altså - til tross for slutty tilstander som har vørt tidligere.. nei eeeee jeg er jo en slut nå å - for typen!! å eeee - det er gøy Hei ja Snakket egentlig ikke om en spesifikk jente når jeg sa det antallet. Sa jo også selv at jeg synes jeg har hatt for mange selv. Bare lurer på hva folket mente om dette. Mitt synspunkt er iallefall at om kjæresten har hatt sex med 20 andre gutter, så hadde jeg faktisk ikke følt meg like spesiell. Selv om hun kanskje ikke hadde hatt følelser for de andre. Og med såpass mange, så er sjansene gode for at det er gutter hun omgås, og jeg synes ikke det er spesiellt kult å henge med typene som har sædet utover damen min. (Det som på den andre siden IKKE er bra, er om man ligger med folk man egentlig ikke liker, bare for å få bekreftelse. Men mange sex-partnere kan bety både det ene og det andre.) Enig med deg her. Det er mulig å gjøre feil, og det er ikke noe man skal dømme folk alt for hardt på. Allikevel, gjort er gjort og man vil ikke være den samme personen etter det, og det har betydning for hvordan man vil fungere sammen. Forøvrig er det å ligge rundt med random folk på grunn av lav selvtillit en av de dårligere unnskyldningene jeg har hørt. Da har man misforstått ganske mye her i livet, og det er ikke noe som endrer seg på et blunk.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #13 Skrevet 22. mars 2011 hehe - det er vel noe unødvendig å pule rundt innefor samme gjeng! men vet du hva jo eldre du blir osv jo fler har "sædet" utover den dama du ender opp med - for ikke å snakke om alle du har sædet utover! hehe.. men jeg lover deg at nå du får deg kjæreste og klarer å drite i dette temaet hva antall angår så får dere det bare bedre og bedre med sex etterhvert! dere kommer til å finne på nye ting og bli GODE sammen! Det er spesielt da pga du elsker denne personen... Det er det som skal være spesielt...
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2011 #14 Skrevet 22. mars 2011 Herregud. Hvorfor gjør folk så mye ut av det. Det er hud på pikken som gnikker til jentas hud inni vaginen. Ikke mye forskjell og jeg holder en jente i hånda. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #15 Skrevet 22. mars 2011 Jeg tror på å vente til man finner sin livspartner.
chikako Skrevet 22. mars 2011 #16 Skrevet 22. mars 2011 Jeg tror på å vente til man finner sin livspartner. Hvordan vet man om man har funnet ham?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #18 Skrevet 22. mars 2011 Jeg tror på å vente til man finner sin livspartner. jeg tror på et deilig sexliv.. NYTELSE
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #19 Skrevet 22. mars 2011 For deg er det viktig?!?! Men.. jeg tviler på at du noen gang har ligget med noen som helst? Sånn utifra hva du skriver liksom.. Og det var en ting til...hm... JO - dersom noen har ligget med deg så er det nettopp en av de "typene" du selv beskriver!! GODT JOBBA Har ingen problemer med å forstå at dette er viktig for ham. Slike damer som han beskriver er jo et vandrende moralsk katastrofeområde, klart det er viktig å vite om daten/partneren hans er ei slik. Nøyaktig hva er det som får deg til å tro han er jomfru? Du er kvinne ikke sant? vel, "logikken" deres er jo spesiell kan en si.
Gjest HunterLady Skrevet 22. mars 2011 #20 Skrevet 22. mars 2011 Om en jente har vært bruksmadrass, så er det en sak. Har hun hatt mye sex fordi hun liker sex, så er det noe helt annet. Bare sånn til opplysning, så kan det ligge dypere ting bak hvorfor noen lar seg utnytte og brukes, og det går også an å forandre verdier og selvrespekt. Om du ikke klarer å respektere ei jente som har litt bagasje, og som har bearbeidet det og kommet seg videre, så er det noe i veien med deg. Jeg ville aldri hatt en så fordømmende kjæreste ihvertfall. Når det kommer til mitt standpunkt i saken, så velger jeg å ikke henge meg for mye opp i fortiden til partneren min. Fortiden er tross alt bak oss. Hvorfor skal man holde fast i noe som ikke eksisterer lengre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå