Gå til innhold

Liker dere jenter at det spruter overalt?

Fremhevede innlegg

Gjest fiolingutten
Skrevet

Hei,

Jeg lurer på en ting.. Når jeg kommer så kommer jeg ganske mye og det spruter høyt/langt.. Synes dere jenter det er ekkelt å onanere enn mann når det spruter som en fontene overalt når han kommer? Pleier dere å holde den ene hånden over for å hindre at det spruter overalt når mannen kommer?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge jeg ikke får det i øyet er det bare kjekt det ;) (og så klart, om han vasker det av sengen selv...)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å se/ føle at det går for kjæresten min. Og har ingenting imot at det kommer overalt. (Bare ikke i øya, eller håret..) Og helst at han tar intsj til å rydde opp selv etterpå :P

Gjest Skyggen
Skrevet

Gi ut vernebriller før det går,da er det ingen som bryr seg.

Skrevet

Bare koselig. Men stress å rydde/dusje etterpå, noe som helst sikkert vil føre til at du demper strålen selv siden soving blir mer attraktivt enn å bytte sengetøy hver eneste gang du skal ha sex ;P

Er jo mer praktisk å la det være fritt i dusjen/et sted hvor det ikke fester seg til tøystykker. Dvs; hvorsomhelst utenom stedet hvor du tilbereder mat(av hensyn til gjester...), og senga ;)

Gjest hai igjen
Skrevet

Eler, jeg måtte ombesteme meg litt;

de første årene i et aktivt sexliv var jeg ikke spesielt fan av å få det på meg overalt, spesielt ikke hvis det var gått noen dager siden sist(tykkere konsistens) - men NÅ elsker jeg det og vil helst se på ;) (samme partner hele veien)

Hadde nok ikke kommet til det punktet hvis jeg traff en som ikke viste normalt hensyn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...