AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #21 Skrevet 7. april 2011 Hun fridde etter i underkant av 11 måneder sammen. Jeg sa ja. Dagen etter reiste vi til hvert vårt land og har ikke sett hverandre siden, 3 måneder har gått. Vi treffes igjen kommende uke og bryllupet tar sted om et par måneder
Ixnay Skrevet 7. april 2011 #22 Skrevet 7. april 2011 Mannem min fridde, jeg ble skikkelig satt ut for det har tatt sin tid og jeg hadde egentlig innfunnet meg med at han ikke var typen Veldig glad nå, og gleder meg til å begynne å planlegge bryllup.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. april 2011 #23 Skrevet 9. april 2011 (endret) Kjenner at jeg gleder meg til å bli fridd til Jeg vil ikke fri selv, og får da bare vente i spenning til det eventuelt skjer.. Endret 9. april 2011 av Ms. Raggsokk
millie88 Skrevet 9. april 2011 #24 Skrevet 9. april 2011 Hos oss var det han som fridde og det kom som en stor overraskelse. Han fridde på toppen av Holmenkollen 30.11.2010, det var sent på kvelden og helt mørkt ute, klar stjernehimmel og alt skjedde på en utkikkspost med utsikt over hele Oslo. Kom kjørende og så en masse fakler og stearinlys , så vi stoppet og han gikk ut av bilen og åpnet min dør for meg. deretter gikk han ned på kne med verdens fineste diamantring 1
Wonders Skrevet 18. april 2011 #25 Skrevet 18. april 2011 Fant denne nydelige her...måtte bare poste. A Nerdy Harry Potter-Inspired Proposal http://www.break.com/pictures/a-nerdy-harry-potter-inspired-proposal-2044455 1
Gjest Delphina Skrevet 18. april 2011 #26 Skrevet 18. april 2011 Her fridde han, og det veldig spontant. Vi hadde ikke vært sammen så lenge, men vi snakket en del om barn og slikt, kanskje fordi det falt oss naturlig å snakke om det. Uansett, vi var på Gardermoen, og jeg spurte rett ut om hvordan man sier "Vil du gifte deg med meg?" på nederlandsk. Vi går opp til sikkerhetsdelen og står der litt. Han går ned for å knyte skolissen og sier da noe på nederlandsk... Han måtte repetere det før jeg forstod at han hadde fridd. Det var egentlig ment som en spøk, men akkurat der og da føltes det riktig ut for oss begge, så... Ja, vi ble forlova på Gardermoen.. Kanskje ikke så romantisk, men jeg synes da det var søtt og sjarmerende! Angrer ikke og smiler hver gang jeg ser ringen.
Lady Lou Skrevet 18. april 2011 #27 Skrevet 18. april 2011 Det var det han som gjorde, men vi hadde snakket om det, og vi gikk sammen for å plukke ut ringer. Det hele foregikk på et av hovedstadens mest eksklusive hotell, i en suite, med champagne og jordbær på badekarkanten;)
Ingunnk Skrevet 21. april 2011 #28 Skrevet 21. april 2011 Han fridde etter ca 2 år som kjærester og 1 1/2 som samboere. En helt vanlig søndag formiddag før vi skulle gå tur med hunden vår. Jeg hadde dusjet, kledd på meg osv.. så lå vi på senga og koste litt. Så spurte han.. spontant mens jeg lå og lo av noe han hadde sakt. Han gikk ikke ned på kne, ingen ring, ingen klisje`. Bare oss - akkurat som jeg hadde håpet Noen dager senere kjøpte vi ring - sammen Sikkert mange som ikke synes dette er romantisk nok osv.. men det er oss :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå