Gå til innhold

Jeg skal operere meg om en uke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig store kjønnslepper, de henger 3 cm utenfor de store kjønnsleppene og huden er kombinert grå/mørk helt ytterst og veldig rynkete, akkurat som krøllet avispapir. Jeg er 22 år gammel og aldri hatt sex/kjæreste pga. dette. Nå neste uke skal jeg endelig opereres og få skjært vekk styggedommen. Jeg gleder meg.

Noen her som har gjennomgått det samme.

Videoannonse
Annonse
Gjest SnakeOil
Skrevet

Synd for alle gutta som gikk glipp av den (garantert) saftige musa di slik den var sier nå jeg.

Men lykke til, får håpe du blir fornøyd. :)

• Liker 6
Skrevet

Store kjønnslepper er sexy. Synd at du vil mutilere deg på denne måten :(

• Liker 5
Gjest HunterLady
Skrevet

Sier meg enig med de andre her. Det er jo råsexy med store kjønnslepper. Skulle ønske jeg hadde større!

Men lykke til med operasjonen. :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjønnslepper er sexy, du er jo ganske ung, kanskje de virker overutvikla, på den måten at de stikker ut, eller henger litt ut av vagina. Litt synd. Men lykke til, hmm, undrende

AnonymBruker
Skrevet

TS her, de er ikke pene, jeg hater dem og jeg hater underlivet mitt. Jeg GLEDER med til å få ryddet opp nedentil og kunne vise meg naken og kunne kle av meg i jentegarderoben uten å være redd for blikk og kommentarer. Dere som er pene nedentil vet ikke hvor heldige dere er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også lange kjønnslepper. Før så tenkte jeg mye på å operere, for jeg var så flau over dem.

Men så ble jeg eldre og skjønte at det er jo helt normalt!

Lykke til, håper du blir fornøyd!

• Liker 2
Skrevet

TS, alle er forskjellige og du er nok perfekt akkurat som du er. Og spør du menn vil trolig 50% si at de ikke bryr seg og 50% vil si at det er sexy med store kjønnslepper.

Tenk hvis det skulle gå galt under operasjonen? Si at de gjør en dårlig jobb og det ser helt fælt ut? Eller at du mister sensiviteten i underlivet?

Håper virkelig du har tenkt over dette men ønsker deg lykke til

• Liker 3
Skrevet

Synes du høres helt normal ut, jeg. Synd du går slik drastisk til verks for noe som sikkert er helt herlig, men lykke til.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her var det ikke mye å støtte å få. Virker som om hun allerede har bestemt deg for operasjonen, så er vel lite vits å skremme henne.

Jeg skjønner godt hvorfor du vil ha denne operasjonen, er ikke behagelig å føle seg sånn som du gjør. Jeg er sikker på at operasjonen vil gå veldig bra. Er jo alltid en liten risiko ved operasjoner, men syns ikke du skal bekymre deg for dette, når du antageligvis har gått gjennom dette med legen allerede.

Ønsker deg masse lykke til med operasjonen og håper du får kost deg med resultatet :):klemmer:

• Liker 1
Skrevet

TS, Jeg syns virkelig du bør ta en titt på denne dokumentaren før du gjør det:

Perfect Vagina

Dette i håp om at du gjerne ombestemmer deg, for med mindre kjønnsleppene virker som et hinder i hverdagen så syns jeg at de er akkurat slik som de bør være :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg tviler på at den er så "stygg" - du virker bestemt på dette men håper du revurderer..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange nakenbilder av modeller er photoshoppa, og viser vagina som noe snillere, men mindre hår og vaginalepper. Det kan hende du har fått et annet uttrykk eller formening om hvordan det skal være. Men lykke til.

En eventuell avsporing. Men hva med forhud på penis? Er det også sexy, at huden ikke er så spesielt stram når penis ikke er erigert, men heller ikke krympepenis av kulde.

Gjest Heloise
Skrevet

Kanskje de er ubehagelige for TS også, og ikke bare noe hun synes "ser rart ut"? :)

Jeg har ikke store men jeg får lett "gnagsår" på mine og det er sinnsykt vondt.

Lykke til TS!

Skrevet

Jeg har operert kjønnleppen for ett par år siden. Den ene var så lang at den fulgte med penis når kjæresten penetrerte. Ergo sexen var drit vondt.

Nu er jeg meget fornøyd med utseende nedentil.

Men en ting må du være klar over: Smertene nedentil, du har åpne sår så du kommer til å ha smerter ved vannlatning og når du sitter og går.

Men det var verdt smerten:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger dere i store kjønnslepper? Evt. bilde

Gjest Long John
Skrevet

Så lenge du ikke har FYSISKE plager aå har du tatt feil valg. Å suge på våte deilige kjønnslepper skikkelig digg! Synd vi menn nå går glipp av et till deilig par med kjønnslepper.

• Liker 2
Gjest anonym
Skrevet

Ble operert på et offentlig sykehus. Det var en lettelse! De henger enda nedenfor de ytre, men jeg må ikke 'dandere' de innenfor trusa så det ikke skal gnage når jeg bruker trange busker, heller ikke vondt når jeg sykler og ja, jeg har mye mer selvtillit på sex-fronten. Jeg er superfornøyd. Brukte bind de første to dagene, og det var litt hovent, men det verste var at jeg måtte vente en halvannen mnd før jeg kunne trene. Uansett, så verdt det og så lenge det plager deg - kjør på!

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til!

Hadde enda flere gjort som deg.

Skrevet

Lykke til!

Hadde enda flere gjort som deg.

Hvorfor i alle dager skulle flere gjort slik som henne?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...