AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Har du mer enn ett brukernavn,går det ann?
Gjest navnelapp Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Det går vel an viss du har to mailadresser, og det er jo inga sak å skaffe seg. Å ha to nick er heilt uaktuelt for meg. Hadde aldri klart å halde styr på dei.
Wonders Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 samme her, er det ikke bare å trykke på annonym da 1
Despicable Me Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Ja, har Nofame og Anonymbruker :gjeiper:
Munchlax Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 Ja, men det er fordi jeg ikke husker email eller passord på den andre brukeren, så kommer meg ikke inn. Husker heller ikke navnet man logger inn med. Skulle veldig gjerne brukt den igjen!
Mille_ Skrevet 22. mars 2011 #13 Skrevet 22. mars 2011 Ja, jeg har ett til men jeg aner ikke hva innloggingsdetaljene var, ikke har jeg tilgang til den mailadressen lengre heller. Så da ble det ny bruker.
Mann 42 Skrevet 22. mars 2011 #14 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har et ekstra brukernavn. Jeg tenkte at jeg kunne ha en bruker som kunne være litt breial, hvis jeg skulle få lyst til det. Men egentlig ser jeg ikke så veldig forskjell på de innleggene "han" skrev, og de som signeres Mann42, så det er lenge siden han har fått lufta seg. Antar at jeg skriver det jeg skriver, uansett, og sånn sett trenger jeg ikke noen ekstra bruker. Men kanskje det kan være greit å ha en alternativ bruker klar som backup i tilfelle jeg blir så eplekjekk at jeg sparkes ut av hele forumet. Da kan jeg være kjapt tilbake på lufta.
Gjest Raindrops Skrevet 22. mars 2011 #15 Skrevet 22. mars 2011 Jeg oppdaget her om dagen at jeg har en bruker til, det hadde jeg helt glemt. Jeg har ikke brukt den siden jeg var 17 da.
Katana Skrevet 22. mars 2011 #16 Skrevet 22. mars 2011 Nei, jeg har mer enn nok med ett Har en ørliten mistanke om at en del bruker flere, men det får bli deres sak. Er kanskje litt dumt om du bruker det ene til å være veldig enig med det andre... Det er et par brukere jeg har kjent igjen som har dukket opp med nye brukernavn etter først å ha slettet seg, synes det er hyggelig at de ikke ble borte.
Scientia Skrevet 22. mars 2011 #18 Skrevet 22. mars 2011 Nei, jeg har bare en konto på kvinneguiden. Personlig forstår jeg ikke grunnen til å opprette flere, ettersom man kan bruke den praktiske funksjonen - Anonym. Man kan selvfølgelig administrere flere brukere, men det innebærer at man må benytte flere e-post adresser.
LukaFrost Skrevet 22. mars 2011 #20 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har to brukere, en gammel og en ny. Den gamle husker jeg ikke passordet til, så den brukeren blir ikke brukt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå