Gå til innhold

UVI og mørk utflod, (Ekkelt..)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg tror jeg har en UVI. Når jeg tisser svir og stikker det #%"?%#!! Det kommer bare et par dråper ut, så må jeg på do 10 min etterpå.. :sjenert:

Men det som er litt rart, er at når jeg tørker meg, så er det mørkebrunt/svart! Sikkert utflod da..

Men har dette en sammenheng med hverandre, og noen som kan fortelle meg hvorfor? Ser nesten ut som helt mørk diare?? (Men fra helt feil plass..) Viss dere skjønner.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i menstruasjonsyklusen er du?

Prøv å tørk deg engang når du ikke har tisset, er det der fortsatt?

Det henger normalt ikke sammen. Man kan ha mellomblødninger uten at det er noe galt.

Har du vært hos legen med UVI? Det bør du ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Ring legen, så fort som mulig om du ikke har gjort det, UVI er ikke bra.

AnonymBruker
Skrevet

Er du helt sikker at det er bare UVI? Finnes også noen andre sykdommer som kan gi UVI-lignende symptomer (mycoplasma genitalium for eksempel).

Lurest å komme seg til legen snarest!

Skrevet

Ring legen din! Det mørke er nok en mellomblødning, men det andre.. er greit å få sjekket!

Skrevet

For å sjekke om du har UVI kan du kjøpe test på apoteket. Men om det er en UVI må du uansett ta en ny test hos lege for evt en antibiotikakur. Så det beste er nok å dra til legen med en gang.

Mørk utflod kan blant annet ha sammenheng med p-pillebruk. Da jeg gikk på p-plaster hadde jeg kun mørk utflod da jeg hadde mensen :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar allesammen :)

Tror jeg ringer legen i morgen tidlig jeg, så jeg får sjekket det.

Er så sinnsykt vondt å tisse, ligger bare å vrir meg på badegulvet etter jeg har vært på do.

Har drukket en god del idag, siden man skal det ved uvi, men det kommer jo nesten ikke noe ut..

AnonymBruker
Skrevet

Fram til i morgen så drikk mye, gjerne noe surt (juice, vann med sitron e.l) Ta smertestillende, gjerne en Ibux og en Paracet sammen. Varme kan også hjelpe.

UVI er vondt, og kan gå opp til nyrene om det ikke blir behandlet.

Skrevet

Ja drikk MASSE!! Jeg vet det gjør vondt å tisse, men det gjør litt mindre vondt hvis du tisser masse. Føler med deg -UVI er kjempevondt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...