Gå til innhold

Hva syns du NAV ?


Englejenta

Anbefalte innlegg

Jeg har en i min nærmeste krets som er på veg til å bli ødelagt av Nav.

Han forteller historier vi andre har vanskelig for å forstå, men det beste er at han kan dokumentere det hele :jepp:

Jeg har lest litt rundt på nett om Nav, og ser at det er veldig mye tragedie i kjølvannet av Nav. Min venn har nå vært i kontakt med en kar som selv har vært i denne mølla, og han ble rådet til å gå til advokat. Det er jo det som skjer selvsagt, når man holdes for narr av mennesker som i utgangspunktet absolutt er der for å hjelpe deg.

Da er det ingen annen mulighet enn å ta saken til retten.

Hører veldig gjerne deres historier ,positivt og negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen spesiell negativ erfaring. Behandlingstid og kommunikasjon kan de være litt dårlige pg trege på synes jeg, men ringer man og maser litt så er ikke det noe problem. Enkelte behandlere som gjerne er litt opp i årene virker litt preget av å ha jobbet som en behandler i NAV, at de har tatt imot altfor mye dritt så de har en generelt negativ holdning.

På mitt lokale kontor er det litt av begge deler og jeg har en av de hyggeligste behandlerene.

Det er mitt inntrykk per nå. Vi får se om jeg ikke får mer erfaring nå som jeg er på god vei inn i systemet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...