PepsiMax Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Er det noen butikker som selger mobiler med bindingstid opp mot one call? ønsker folkepakka der ifra med 500 min/sms/mms/mb for kr 199. Er det evt noe abb som ligner som jeg kan kjøpe mob med i butikk?
Henkie Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Er det noen butikker som selger mobiler med bindingstid opp mot one call? ønsker folkepakka der ifra med 500 min/sms/mms/mb for kr 199. Er det evt noe abb som ligner som jeg kan kjøpe mob med i butikk? Djuice All-In-One Mobiler kan du kjøpe HER
PepsiMax Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2011 Takker for svar, men poenget er at jeg ikke vil kjøpe på nett. Jeg vil i butikk.
Gjest Lille-pus Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Er det noen butikker som selger mobiler med bindingstid opp mot one call? ønsker folkepakka der ifra med 500 min/sms/mms/mb for kr 199. Er det evt noe abb som ligner som jeg kan kjøpe mob med i butikk? Det gjør OneCall selv - i egen nettbutikk I butikk tror jeg det kan være utfordrende..... men jeg er ikke sikker altså. Ville ikke hatt noen problemer med å kjøpe fra OneCall via nettbutikk (men så har jeg holdt meg med OneCall i 6 1/2 år da )
PepsiMax Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2011 Det er fordi det virkelig haster med ny mob da jeg ikke har noen som virker nå. Er derfor ikke int i å vente en uke på ny mob.. Bor alene så heller ingen jeg kan låne av ved krise eller noe som helst..
PepsiMax Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2011 Ellers har jeg absolutt ingen problemer med nettbutikker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå