AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Har du blitt arrestert før? isåfall: var det alkohol inne i bildet? hvordan opplevde du situasjonen?
Gjest nobilian Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Har du blitt arrestert før? isåfall: var det alkohol inne i bildet? hvordan opplevde du situasjonen? *** Arrestert? Nei. Pågrepet? Ja. Ingen alkohol inne i bildet første gang, en del inne i bildet andre og siste gang. Opplevde det som særdeles stressende første gangen, da jeg var ung og ble huka midt i en folkemengde uten at jeg selv ante hvorfor. De slapp meg ganske rett etterpå, men jeg gikk glipp av en reise jeg skulle på. Surt. Andre gang var det helt ok, da visste jeg hva det gjaldt.
Gjest ladyinred Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 ja, mange ganger! ikke alltid vært alkohol inni bildet, men de aller fleste gangene.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Ja en gang. Var grusomt! Visste hvorfor men det gjorde ikke saken lettere. Jeg ble satt håndjern på og plassert i baksetet i politibilen. Strigråt hele veien til politistasjonen men måtte nesten le når vi kom frem og jeg ikke kunne åpne døren fra innsiden.. Det er liksom sånn man ser på film, ikke noe man skal oppleve selv! Var alkohol inne i bildet ja.. (Er veldig glad for at jeg ble tatt og sonet da, hvis ikke kunne ting gått værre)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå