AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Jeg var akkurat på Trondheim torg, og det krydde av politifolk! Noen som vet om det er noe spesielt på gang? Jeg blir jo så nysgjerrig!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg var akkurat på Trondheim torg, og det krydde av politifolk! Noen som vet om det er noe spesielt på gang? Jeg blir jo så nysgjerrig! De dusjer. 2
origin Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg hører dem hver dag og syns det er irriterende med sirener halve dagen. Begynner nesten å lure på om jeg har gjort noe galt og om de kommer og hente meg snart
Bellamy Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Hm, dette vet jeg ikke noe om nei.. Men hvis noen vet vil jeg gjerne vite! Hører jo sirener hele tiden (bor i midtby'n), så er jo nysgjerrig omtrent 24/7
Wonders Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 oslo har mange sigøynere som er her på årsmøte nå i mars, og politiet er trappet opp ytterlig om kring på gatene. Har T.heim samme probl?
MadMax Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 oslo har mange sigøynere som er her på årsmøte nå i mars, og politiet er trappet opp ytterlig om kring på gatene. Har T.heim samme probl? Problem med politiet mener du?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 Kan dere ikke bare spørre dem hva de driver med da?
Wonders Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 Problem med politiet mener du? Problemer med invadering av årsmøte for Sigøynerne... Mulig jeg er helt på bærtur... Kanskje noen innen politikken er der...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå