Gå til innhold

Har du en 4. klassing?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ingen 4. klassing, men en 3. klassing og en 5. klassing.

3. klassingen legger seg 20.00, og 5. klassingen legger seg 21.00. De står opp klokka 07.00, og da våkner de som regel selv ved de tider. Vi vurderer derfor at den leggetiden er passe for dem.

I helgene (fredag og lørdag) får de være oppe en time lenger. Ikke søndag.

Justeres selvfølgelig om det er noe helt spesielt på TV'n, men det kan jo ikke være slik at det må justeres hver dag, selv om 5. klassingen vår prøver på det, hehe!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest
Skrevet

4.-klassingen min mener at ingen må legge seg så tidlig som det hun må. Alle andre er oppe mye lenger enn henne.

Dette må vi til bunns i. ;)

Når legger 4.-klassingen din seg? Når det er skole neste dag? Fredag og lørdag?

Min 4.klassing legger seg kl. 20 på hverdager, og ofte i helgene også. Han er a-menneske, og trøtt som en dupp om kvelden. Men så er han oppe kl 6 hver dag også, og av og til enda tidligere.

Datteren min er motsatt, hun er utpreget b-menneske og er lysvåken hver kveld. Hun går i 6., og nå legger hun seg ofte ikke før etter kl 22. Og er stuptrøtt om morgenen.

Barn er forskjellige, så det er vanskelig å svare på. Noen klarer bare ikke sovne så tidlig. Men da kan du kanskje oppfordre henne til å lese litt på senga eller høre en lydbok?

Skrevet

Her legger vår 4.klassing seg til rimelig fast tid i ukedagene, kl. 20.30 (+- noen minutter, oftest + ;) )

I helgene rundt 21-21.30.

AnonymBruker
Skrevet

Min lillebror som går i andre klasse legger seg 9 hverdag men er sjeldent rolig og sover før kl 22. i helger er han oppe til 22-23.

:sjokkert:

Skrevet

Vår 4.klassing er i seng kl 21.00 på skoledager, 22.00-22.30 helg/før fridag/ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...