Gå til innhold

P- piller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært tynn, men for noen år siden begynnte jeg på noen medisiner som gjorde at jeg la på meg en god del kilo.. For første gang i mitt liv fikk jeg plutselig litt former:D ( riktig nok ikke MYE, men noe var det da:P).

Men disse medisinene måtte jeg slutte på for litt siden pga at de gjorde meg så sløv. Etter det har jeg gått ned i vekt igjen :( Og dermed forsvinner jo så klart formene mine å:(

Nå vurderer jeg og begynne på p-piller, da jeg har lest at mange legger på seg av p-piller og dermed får større pupper...

Noen som har noen erfaringer med dette? I såfall hvilken type p-pille var det?

Vil gjerne få større pupper og ikke bare større mage da:P

Og er det dumt av meg og begynne på p-piller med kun dette argumentet? Er ikke i noe forhold for tiden og har derfor ikke noe sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du burde snakke med en lege. Det må du jo uansett om du skal begynne på p-piller.

Jeg synes ikke det er noen dårlig grunn til å begynne på p-piller, men merket ikke noen større forskjell sjøl når jeg begynte. Kan jo hende andre har andre erfaringer. Det kommer selvsagt litt an på hvor gammel du er, og om du er ferdig utviklet osv (men det antar jeg etter hva som står over)

Gjest Camilla
Skrevet

Snakk med legen. Vil du få mer former på en sunn og naturlig måte bør du kanskje se på andre muligheter først, f.eks. endringer i kosthold eller å trene målrettet for å øke vekten. Jeg har selv alltid vært tynn, men fikk mer former da jeg begynte å trene.

Tenk ihvertfall på at p-piller er et legemiddel og at det har bivirkninger, slik alle legemidler har.Det blir en vurdering for og i mot.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 24 år, så er nok desverre ferdig utviklet..

Jeg har bestillt time hos legen nå.

Men det jeg egentlig lurte på med denne tråden var om noen hadde noen erfaringer med p-piller og det og legge på seg eventuelt ikke legge på seg? Og isåfall hvilket merke det var..

ts

Gjest Gjest
Skrevet

Ferdig utviklet er du vell aldri...

kroppen forandres seg stadig etter østrogen innhold.graviditet ,overgangsalder.

Jeg hadde iallefall små bryst da jeg var i 20 årene .fikk mye større i 40 årsalderen ,brukte hormonspiral med gestagen.hadde nok østrogendominans.har tatt den ut og brystene er blitt en del mindre.

er nå begynnt på østrogen plaster så får sjå om det også forandre seg.

Skrevet

Jeg la ikke på meg, men gikk opp en cup-størrelse når jeg begynte på pillen :)

Skrevet

Jeg har nylig begynt på Yasmin. Ikke fått noen bivirkninger i det hele tatt, altså ikke lagt på meg/fått større pupper (jeg håpte på begge, siden jeg er ganske tynn..) Men nå har jeg bare brukt de i 3 uker, så vi får se! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg la ikke på meg, men gikk opp en cup-størrelse når jeg begynte på pillen :)

Heldiggris =) Hvilken p-pille merke var det?? Og hvor lang tid etter at du begynnte på p-pillen begynnte du å merke endring i puppe størrelsen??

Skulle gjerne likt og fått litt pupper til bikinisesongen =D

Og no opperasjon/silikon er uaktuelt for meg...

Skrevet

Iom. at kroppen tror den er gravid så er forstørrede pupper helt vanlig. Noen går opp en hel cupstr. Det kan jo selvfølgelig også komme av at mange legger på seg av p-piller da...

Skrevet

Heldiggris =) Hvilken p-pille merke var det?? Og hvor lang tid etter at du begynnte på p-pillen begynnte du å merke endring i puppe størrelsen??

Skulle gjerne likt og fått litt pupper til bikinisesongen =D

Og no opperasjon/silikon er uaktuelt for meg...

Merket har gått ut av produksjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...