Gjest Maya :) Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Hei er 21 og skal bytte fra Microgynon til Synfase pågrunn av at jeg var plaget av mellomblødninger - Derfor lurer på om noen har hatt erfaringer de vil dele med meg som bruker eller har brukt synfase ?? Setter pris på alle svar - Takk på forhånd :D:D
Teita Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har brukt Synfase sammenhengende i mange år, og aldri hatt noen problemer med de Alltid fått pillemens på de hvite pillene også. Sluttet på de i desember og er nå gravid.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg var veldig fornøyd med de, men måtte slutte etterhvert da jeg fikk det merkelige symptomet at jeg ble helt usannsynlig trett av de... hadde en pause, startet på de igjen - og samme symptom. men det er jo ikke et registrert symptom, så jeg er vel den eneste merket ingenting på humør/lavere sexlyst/depresjon eller noe slikt, så ellers var jeg veldig fornøyd. fikk kortere og mindre smertefull menstruasjon, samt mindre mengde - så det var faktisk kjedelig å måtte slutte på dem for mitt vedkommende. fikk normal syklus med en gang jeg sluttet på de, noe jeg hadde trodd kunne ta litt tid.
lilletuss87 Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 jeg bruker synfase og har gjort det i 7 år snart.. veldig fornøyd med de! ingen bivirkninger, men det kan jo være opp til hver enkelt! ellers får jeg kortere og mindre menstrasjon jeg også, og syns det er helt greit!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå