Sotengelen Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Sitter her litt irritert over menn ! jeg var ute med en mann jeg virkelig liker for 2 uker siden. Vi hadde en kjempekoselig date og det hele endte med at vi hadde sex. Men han kom ganske kjapt, og da forandret hele mannen seg. Den så koselige og kjærlige mannen ble plutselig bare avvisende og rar. Siden vi jo ikke hadde hatt sec før og han ikke hadde sett meg naken før trodde jeg jo det var noe jeg hadde gjort feil eller at han fant meg avskyelig ! og han sendte meg ikke noen mld eller noe på lenge. Fikk så mld igår om at han følte så stor skam at han ikke hadde ord for hva han skulle si til meg... så han dumpet meg ! for min del så gjorde det ingenting at han kom for tidlig ! Synes virkelig han kunne ha snakket med meg litt før han fant ut at jeg skulle dumpes !! bare fordi han er for "touchy" !!
Gjest b Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Her ville jeg bare vært glad til om jeg var deg. Han er da virkelig ikke noe å trakte etter. 1
*Mocca* Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Såklart han kunne snakket med deg først. Men han ble vel kanskje veldig flau, skamfull og syntes dette var pinlig rett og slett? Da er det ikke så lett å prate om det i et såpass ferskt forhold, i starten av en forhold... etter 2 uker sammen er det ikke det letteste å prate om. Noen er tøffere enn andre der. Men han sørget hvertfall for at du fikk vite at det var ikke deg det var noe galt med, han tenkte nok på deg til at han følte at du trengte å vite at feilen lå ikke hos deg hvertfall. Verdt å tenke på. Så synes jeg heller hvis du fortsatt har lyst til å ha noe med han å gjøre, likte du han godt? Så prøv litt til, snakk om slike ting med hverandre, rens luften.... 1
Sotengelen Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2011 Såklart han kunne snakket med deg først. Men han ble vel kanskje veldig flau, skamfull og syntes dette var pinlig rett og slett? Da er det ikke så lett å prate om det i et såpass ferskt forhold, i starten av en forhold... etter 2 uker sammen er det ikke det letteste å prate om. Noen er tøffere enn andre der. Men han sørget hvertfall for at du fikk vite at det var ikke deg det var noe galt med, han tenkte nok på deg til at han følte at du trengte å vite at feilen lå ikke hos deg hvertfall. Verdt å tenke på. Så synes jeg heller hvis du fortsatt har lyst til å ha noe med han å gjøre, likte du han godt? Så prøv litt til, snakk om slike ting med hverandre, rens luften.... joda.. men nå svarer han ikke på meldingene mine igjen... og det gikk jo 2 uker før han sa noe om at det var fordi han va skamfull.. så jeg gikk i 2 uker og lurte på hva jeg hadde gjort feil ! å jo... jeg vil gjerne ha kontakt med han... men han som ikke vil ha det med meg... ! pga noe som jeg jo ikke har noe problemer med !!! snufs
Guriane Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Det der hørtes jo bare rart ut Sikker på at det ikke ligger noe mer bak? Men hvis han faktisk bryter tvert med deg fordi han ble flau over at han kom fort, da er det vel kanskje like greit.. 1
Personlig12 Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Han vil ikke ha deg fordi han kom alt for tidlig når dere hadde sex??? Så tar han kontakt med deg etter to uker kun for å fortelle det? WHAT???
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Dersom han svarer får du si at du har lyst til å bli kjent med ham, men bare må respektere at det ikke er gjensidig. Og at dersom det faktisk var denne episoden som var årsaken, og ikke bare en vikarierende unnskyldning, så hadde faktisk ingen mennesker holdt sammen da de fleste menn kommer litt fort avogtil, og de fleste kvinner ikke alltid får orgasme ved sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå