bookwormgirl Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Vi flyr til Nairobi-Kenya søndag 8.august (2 dager etter bryllupet). Her skal vi reise på en 4 dagers safari til Masai Mara og Lake Nakuru. Etter det er det tilbake til Nairobi før vi flyr til fantastiske Zanzibar! Vi håper på å bo på Breezes i 5-7 dager, sjekk dette: www.breezes-zanizbar.com Etter det skal vi ha ca. en uke på egen hånd hvor vi skal reise rundt på øya og utforske....sigh....
Gjest Madam Felle Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Høres kjempe bra ut. Dere får kose dere masse Psst linken fungerer ikke
Holly Hobbie Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Wow! Imponerende! Blir sikkert en opplevelse!
cappocino Skrevet 31. oktober 2003 #5 Skrevet 31. oktober 2003 Legger ut linken på nytt jeg http://www.breezes-zanzibar.com/Breezes/default.asp Det så helt fantastisk ut!!!! Bryllupsreisen min er hemmelig for meg, men vet at den er bestilt
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2003 #6 Skrevet 31. oktober 2003 Så deilig, høres veldig flott ut!!! :D
Smilet Skrevet 31. oktober 2003 #7 Skrevet 31. oktober 2003 Høres kjempebra ut! Vi reiser til Cuba 4 dager etter bryllupet :D
Eiline Skrevet 31. oktober 2003 #8 Skrevet 31. oktober 2003 Det så kjempedelig ut! Kan du fortelle hem du har booket turen igjennom?
-ida- Skrevet 31. oktober 2003 #9 Skrevet 31. oktober 2003 Det hørtes bare så deilig ut!! Skjønner at du gleder deg ja!!
Ruby Skrevet 31. oktober 2003 #10 Skrevet 31. oktober 2003 Så herlig! Det så helt fantastisk ut! Ha en fantastisk bryllupsreise!!!
Skusla Skrevet 31. oktober 2003 #11 Skrevet 31. oktober 2003 Så utrolig fint der var.. Dere får det nok helt supert der. Håper du forteller hvordan det var når du kommer tilbake... :D God tur!!!!
Snorkie Skrevet 31. oktober 2003 #12 Skrevet 31. oktober 2003 Hørtes fantastisk ut :D Hadde ikke hatt noe imot en sånn tur selv, men med små barn og magert på barnevakt fronten, må den nok kortes ned betraktelig ja
ringblomst Skrevet 31. oktober 2003 #13 Skrevet 31. oktober 2003 Høres ut som en drømmereise - forstår godt at dere gleder dere masse .
bookwormgirl Skrevet 1. november 2003 Forfatter #14 Skrevet 1. november 2003 Reisen er booket gjennom Reisefeber i Bergen (det er IKKE det samme som Reisefeber på nett!) som har sydd sammen et opplegg for oss. De er kjempeflinke (har brukt dem hver gang jeg har vært på langreise unntatt en gang)og super service innstilte!
liv Skrevet 1. november 2003 #15 Skrevet 1. november 2003 jeg har vært i Kenya tidligere og vil bare si fra at dere må ha ekstra dollar. Landet er super korupt og uten ekstra penger er det ikke sikkert dere kommer dere ut av landet (nekter å stemple passet uten å få betalt ol.) Tilslutt kom den heldigvis svenske flyvertinnen å stemplet passene våre for vi nekta å betale. (Hadde heller ikke kontanter) Men da sto det tre vakter med ag3 å siktet på oss og flyvertinnen som bare dro oss med ut mot flyet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå