Gjest Pet Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Jeg ønsker å gå ned 470 g fordi dette har lagt seg på armene. Jeg spiser: Frokost: 3 boller Middag: vanlig middag men uten poteter, pasta og ris. Jeg trener ikke fordi jeg vil vente med å begynne å trene i tilfelle jeg blir veldig overvektig for da vil jeg ha mer effekt av trening enn hvis jeg trener nå, for da vil jeg være utrent når jeg begynner og så vil jeg gå ned mer og fortere for det vil jeg da ha behov for og det behovet har jeg ikke nå, fortsett fra de 470 grammene og de vil jeg slanke bort. Hva kan jeg spise? Liker ikke vann eller grøt eller suppe. 15
Batteri Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Du tuller... Du kjenner tydeligvis ikke vår kjære Pet 10
Mermaid Blues Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Jeg tror det vil hjelpe om du går trapper samtidig som du veiver svært forsiktig med armene i ca 3-4 uker. Men kun halve trappa og ikke oftere enn annenhver dag, ellers risikerer du å gå på samme smellen som meg - jeg gikk nemlig ned 503(!) gram, og det ble HELT feil. Skjønner at det kan være kjedelig å bli sittende fast midtveis i trapper hele tida, men det blir du vant til. Litt må man ofre, mener jeg. 16
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Du kjenner tydeligvis ikke vår kjære Pet Nei... Burde jeg? Verken sett eller hørt om før.
Gjest Silvermist Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Pet da, du må jo ikke spise boller, det er livsfarlig! Det trodde jeg alle visste..hvetemel og kardemomme og sånt liksom, legger seg rett på stortåen. Ikke rart du er mange gram for tung! 3
bergans Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Her tror jeg epleeddikdietten er finfin, altså. På lørdag kan du skeie ut med å spise en pære! Men du, ikke tren overkroppen. Du kommer til å se ut som en låvedør hvis du løfter vekter, uansett hvor lette de er. Jenter bygger nemlig svært lett muskler a la Hulk 4
I Grosny Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg har tenkt å gå ned 215 gram i morgen. Jeg skal prøve skiløypene i Holmenkollen. Kanskje 15km. Endret 21. mars 2011 av I Grosny 1
chikako Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Her er en artikkel med mange tips: http://www.kk.no/865354/bland-ut-juicen-med-vann Det beste tipset er så enkelt at det er genial! Snakk masse i telefonen, og mens du snakker kan du gå rundt, sette på en klesvask og gjøre andre ting. Da trener du uten at du vet det, det er genialt! Et annet tips fra samme artikkel er å drikke juice blandet ut med vann. Da kan du gå ned 2 kilo i året, og det blir jo 500 g i kvartalet! Er ikke det genialt? Da har du gått ned 470 g på tre måneder Lykke til Endret 21. mars 2011 av chikako 5
CoffeeGirl Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 Altså, jeg skjønner at dette er bare tull, og har fått med meg at det er "noe" med "alles kjære Pet", men gidder noen forklare meg nøyaktig HVA som er så morsomt med tulletrådene?
chikako Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har tenkt å gå ned 215 gram i morgen. Jeg skal prøve skiløypene i Hoømenkollen. Kanskje 15km. Lykke til, men er du sikker på at det ikke er lurere å droppe melk i kaffen? Masse fett i melk, særlig når det er snakk om flere spiseskjeer!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 21. mars 2011 #14 Skrevet 21. mars 2011 Hvorfor ikke bare slutte å spise? Da veier du opp for manglende trening vettu.
Tabris Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 Bare pass at lørdagspæren du skeier ut med ikke veier 15 g mer enn hva du har planlagt, slik det skjedde med meg. 3
chikako Skrevet 21. mars 2011 #16 Skrevet 21. mars 2011 Anbefaler dere jenta å spise frukt?? Det er jo fullt av karbohydrater! Man skal ikke spise karbohydrater når man slanker seg! 6
I Grosny Skrevet 21. mars 2011 #17 Skrevet 21. mars 2011 Lykke til, men er du sikker på at det ikke er lurere å droppe melk i kaffen? Masse fett i melk, særlig når det er snakk om flere spiseskjeer! Jeg har allerede kuttet i melk i kaffen, så det er ikke mer å gå på der Skiturer gir dobbel effekt, og det er morsomt. Man blir både lettere og bedre trent. Dette gir stor glede pga litt større fart uka etterpå.
bergans Skrevet 21. mars 2011 #18 Skrevet 21. mars 2011 Anbefaler dere jenta å spise frukt?? Det er jo fullt av karbohydrater! Man skal ikke spise karbohydrater når man slanker seg! Nei, fillern. Jeg er jo helt på styr! Er det noe du blir syk av så er det frukt. Ok, pære ut, mango ut, eple ut, agurk ut. Hva med to bringebær og en nøtt da? Blir det for mye? 1
Gjest Silvermist Skrevet 21. mars 2011 #19 Skrevet 21. mars 2011 Hva med to bringebær og en nøtt da? Blir det for mye? Alt for mye Mistenker at du vil at Pet skal forbli overvektig.
bergans Skrevet 21. mars 2011 #20 Skrevet 21. mars 2011 Alt for mye Mistenker at du vil at Pet skal forbli overvektig. Søren! Avslørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå