Gå til innhold

Hvordan ri en gutt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri ridd en gutt før. Men vil overraske kjæresten med å gjøre det neste gang vi har sex. Vil ikke gjøre det helt feil heller. Så hvordan går jeg frem? Hvordan gjør jeg det? Noen tips før jeg prøver hadde vært fint.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer jeg også på! Jeg har ridd mye før, men slutter etter noen sek, fordi jeg får det ikke skikkelig til -.- Det er så dumt synest jeg.. :(

• Liker 1
Gjest Fikira
Skrevet

Sett på sal og bissel...

Sett deg oppå han og gjør det som føles godt for deg, fortsett med det til du er trygg på å eksperimentere litt. Og det er lov å spørre han hva han liker underveis også =)

AnonymBruker
Skrevet

Er det jeg er redd for, at jeg bare prøver og det blir dumt, så bare stopper jeg så blir det pinlig. Hvor lenge er vanlig å ri?

Gjest Fikira
Skrevet

Så lenge du ønsker =)

Vil han noe annet, og han ikke er av den sjenerte typen selv, så flipper han deg vel over i en annen posisjon.

Gjest HunterLady
Skrevet

Beveg setet ditt opp og ned. Er ikke verre enn det! :D

Når du får teken på det, så kan du variere med gnukking og gniing, "rotering" og ulike ridestillinger.

Det går så bra så! Finnes ingen oppskrift, men hvis du føler deg dum, så blir sexen deretter. Hvis du derimot går inn for en innstilling som sier at du er helt rå å ri, så vil det gi effekt og han vil merke selvsikkerheten din. Se han dypt inn i øynene samtidig som du rir han som en crazy cowgirl! :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri ridd en gutt før. Men vil overraske kjæresten med å gjøre det neste gang vi har sex. Vil ikke gjøre det helt feil heller. Så hvordan går jeg frem? Hvordan gjør jeg det? Noen tips før jeg prøver hadde vært fint.

Bare skli nedpå og nyt livet. Hvis du ikke beveger deg så gjør han det. Du kan skli opp og ned. Han kan sende deg opp og ned. Du kan sitte oppreist, eller bøye deg framover.

Du kan prøve. Det er umulig å feile.

Skrevet

Her kan du ikke gjøre feil :)

Bare til å sett deg oppå og gjør det du synes er behagelig.

Han kommer til å elske det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det rare er bare at den som har skrevet denne, ser også ut for å har skrevet like nedenfor også.....

Legg merke til hvor mange innlegg, og bare se etter hva som er skrevet om du går på innfoen om hvilke innlegg vedkommende har skrevet/kommentert, de er kliss like :skratte:

Gjest Fikira
Skrevet

Det rare er bare at den som har skrevet denne, ser også ut for å har skrevet like nedenfor også.....

Legg merke til hvor mange innlegg, og bare se etter hva som er skrevet om du går på innfoen om hvilke innlegg vedkommende har skrevet/kommentert, de er kliss like :skratte:

Ja, kjempe rart siden akkurat det samme står på deg =p

Anonymbruker er ikke bare en bruker.

Skrevet

Skal pikken være inni hele tiden mens man rir? Eller skal man "opp og ned" på den? Jeg har opplevd at jeg prøvde å bøye meg fremover og da liksom "datt" den ut litt :P Vanlig?

Gjest HunterLady
Skrevet

Skal pikken være inni hele tiden mens man rir? Eller skal man "opp og ned" på den? Jeg har opplevd at jeg prøvde å bøye meg fremover og da liksom "datt" den ut litt :P Vanlig?

Den kan dette ut av og til ja, men når du blir dreven, så vil ikke dette skje. Kommer også litt an på størrelsen hans, hvor våt du er osv.

Skrevet

Ja, pikken bør være inni hele tiden, hvis ikke kan man få fis ut av musa og da blir det vertfall flaut. Jeg synes også det var vanskelig i begynnelsen fordi jeg ble så sliten i lårene etter ett minutt uansett hvor godt det var. Men et fantastisk og enkelt tips er å sitte oppreist med hendene på brystkassen hans som man lener seg mot og bevege hoftene/rumpa fram og tilbake.. det er mye tyngre å bevege seg opp og ned. Kjæresten min synes det er veldig deilig på denne måten og pleier ofte å komme da. Håper det går bra. Gutten kan jo også hjelpe deg litt ved å bevege hoftene dine =)

Gjest Chanè
Skrevet

... hvis du lar han ha en sammenbrettet pute (eller noe) under hodet, sånn at han kan se rett på der det hele foregår .. og du sitter nesten helt ned på han, og lener deg litt bakover .. (støtter deg bak ryggen) i madrassen med den ene hånden, og leker litt med både det ene og det andre der nede (herunder også deg selv så klart) - får du garantert en lykkelig mann

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hvis du derimot går inn for en innstilling som sier at du er helt rå å ri, så vil det gi effekt og han vil merke selvsikkerheten din. Se han dypt inn i øynene samtidig som du rir han som en crazy cowgirl! :gjeiper:

Hehe, hørtes bra ut (ikke at jeg er mann da), men kanskje man kan spare litt på kruttet første gangen så man ikke skremmer vettet av de :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Er fint å sette deg med ryggen til han og om du er sjenert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...