Gå til innhold

Beach Garden Alcudia


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei! :)

Har surfet meg gjennom store deler av reiseforumet, og brukt søkefeltet og søkt etter Beach Garden Alcudia osv. Siden jeg ikke fant noe valgte jeg å starte enn ny tråd :gjeiper:

Noen som har noe erfaring med dette hotellet? Skal dit i sommer og har begynt å grue meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grue deg? Hvorfor det da? Alcudia er et flott sted, men turist infisert.Og ikke så billig. Men flott er det. Anbefaler Lunas Grill på det sterkeste, god mat, SUPER service..

Har desverre ikke erfaring med akkurat det hotellet. Men jeg har vært på Alcudia 5 ganger. Spør om du lurer på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Grue deg? Hvorfor det da? Alcudia er et flott sted, men turist infisert.Og ikke så billig. Men flott er det. Anbefaler Lunas Grill på det sterkeste, god mat, SUPER service..

Har desverre ikke erfaring med akkurat det hotellet. Men jeg har vært på Alcudia 5 ganger. Spør om du lurer på noe :)

Gruer meg ikke til å reise til selve Alcudia! :D Har selv vært der to ganger, men da på hotellene til Sunwing, Nuevas Palemras og Princessa.

Var veldig lenge skeptisk til dette hotellet vi skal på nå, men etter å ha lest litt nyere omtaler om det så virker det ikke så værst alikevel, gleder meg masse nå!

Har du noen tips til spisesteder i gamlebyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...