Gå til innhold

Forføre?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt tips til å forføre en gutt på 18.

Jeg veit han er jomfru, og det er jeg også. Når vi er alene sammen så er begge veldig på og vi kysser ganske heavy. Vi er i stadiet før sex, men vi kommer oss ikke lenger enn det. Hvis hendene mine beveger seg nær skrittet hans, så stopper han meg. Jeg veit ikke hvorfor. Ikke det at jeg har turt å gjøre det ordentlig heller, bare litt uskyldig tafsing i nærheten.

Er det noen som har noe tips til meg om hvordan jeg skal gå frem? Vi har drevet på flere mnd'er nå, og jeg er veldig forelska. Vi har også snakka om det, men begge er litt sjenerte fordi ingen av oss har gjort det før. Så føler jeg at jeg er litt mer åpen om sex og blir den som må ta det neste steget.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får snakke med ham om det - spør om det er nervøsitet som er grunnen til at han stopper deg - eller om han kanskje ikke har lyst å ta steget enda med deg?

Synes ikke du skal tenke forføring de første gangene - da er det lettere å slappe av hvis man er enig om at det ikke har noe å bety om dere fomler litt og ikke får det helt til.

At det er ok, og så prøver dere på nytt neste gang.

Det normale for de fleste jenter er jo at det gjør vondt i varierende grad(dersom jomfruhinnen er intakt) - og noen blør litt. (jeg blødde MYE)

De fleste gutter får veldig raskt utløsning, noen før de overhodet har penetrert, og andre etterhvert. Men ingen gutter ønsker jo å komme fort - så dette må man bare snakke om at er normalt og "forventet".

For min del var første gang vondt, men ikke flaut nettopp fordi jeg klargjorde at dette kom til å bli knotete ;)

Dumt å bruke forføring første gangen - kan fort oppfattes som overtalelse, og det er ikke bra.

Skrevet

Gav jo ikke så mange tips her til hva dere kunne gjøre, får ta det her;

aller viktigste er å gjøre det som føles bra og greit. bruke tid på forspill/kyssing, ta på hverandre etc) - det er ingen fasit.

jeg antar du bruker p-piller - i så tilfelle trenger dere jo ikke tenke på kondom siden dere begge er jomfruer.

kanskje dere skal avtale at du kan lede ham litt på vei hvis han synes det er vanskelig å ta initiativ? så kan du be ham komme inn i deg litt forsiktig?

første gangen er det kanksje lurt å begrense det til kyssing/ta på hverandre og selve penetreringen?

det er lettest for ham å se skjedeåpningen i misjonærstillingen, og du kan jo lede penisen inn rett sted så han slipper å fomle seg frem.(siden han virker litt sjenert og kanksje nervøs for første gangen)

bruker ikke vare så lenge første gangen som sagt, så jeg ville holdt meg til helt grunnleggende ting som føles bra og gjennomførtbart.

Skrevet

Du får snakke med ham om det - spør om det er nervøsitet som er grunnen til at han stopper deg - eller om han kanskje ikke har lyst å ta steget enda med deg?

Synes ikke du skal tenke forføring de første gangene - da er det lettere å slappe av hvis man er enig om at det ikke har noe å bety om dere fomler litt og ikke får det helt til.

At det er ok, og så prøver dere på nytt neste gang.

Det normale for de fleste jenter er jo at det gjør vondt i varierende grad(dersom jomfruhinnen er intakt) - og noen blør litt. (jeg blødde MYE)

De fleste gutter får veldig raskt utløsning, noen før de overhodet har penetrert, og andre etterhvert. Men ingen gutter ønsker jo å komme fort - så dette må man bare snakke om at er normalt og "forventet".

For min del var første gang vondt, men ikke flaut nettopp fordi jeg klargjorde at dette kom til å bli knotete ;)

Dumt å bruke forføring første gangen - kan fort oppfattes som overtalelse, og det er ikke bra.

Åh, takk! Ja, jeg må nok snakke med han om det. Selvom det er lettere pinlig xD

Jeg har jo egentlig ikke prøvd meg på han, og det blir sikkert lettest å snakke om det. Jeg er ganske forberedt på at det blir fomlete de første gangene, for det er jo det alle sier. Og vil jo ikke at det er noe noen av oss kommer til å tenke tilbake på som en stor flause.

Takk igjen. Noen ganger er det ikke lett å tenke fornuftig.. :)

Skrevet

Gav jo ikke så mange tips her til hva dere kunne gjøre, får ta det her;

aller viktigste er å gjøre det som føles bra og greit. bruke tid på forspill/kyssing, ta på hverandre etc) - det er ingen fasit.

jeg antar du bruker p-piller - i så tilfelle trenger dere jo ikke tenke på kondom siden dere begge er jomfruer.

kanskje dere skal avtale at du kan lede ham litt på vei hvis han synes det er vanskelig å ta initiativ? så kan du be ham komme inn i deg litt forsiktig?

første gangen er det kanksje lurt å begrense det til kyssing/ta på hverandre og selve penetreringen?

det er lettest for ham å se skjedeåpningen i misjonærstillingen, og du kan jo lede penisen inn rett sted så han slipper å fomle seg frem.(siden han virker litt sjenert og kanksje nervøs for første gangen)

bruker ikke vare så lenge første gangen som sagt, så jeg ville holdt meg til helt grunnleggende ting som føles bra og gjennomførtbart.

Hm. Ja. Jeg regner med at jeg egentlig ikke er den første som spør om noe sånt som det her. Men synes det virker fornuftig, og som sagt er det litt vanskelig å tenke slik selv. Jeg skal snakke med han jeg, så går resten sikkert bra. Får vi håpe xP

Gjest badmofo
Skrevet

Kanskje gutten skjuler noe han skammer seg over, f.eks. liten kuk, sen pubertet e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...