Gå til innhold

Utløsning ved analsex

Fremhevede innlegg

Gjest Haakon
Skrevet

Et spørsmål til jentene altså.. Når (og hvis) du har analsex, er det lov at typen kommer inni deg da? Eller er dette bare ekkelt? Jeg leste et sted at det kan både svi og ikke være noe særlig å få sæd inn der. Og det er jo velkjent at sæden skal ut igjen også.. Blir det bare mye styr av dette, eller går dette helt fint? Jeg har aldri opplevd at jenta har protestert på dette, men så leste jeg altså at dette ikke var så bra. Og det å hoppe av i svingen er jo aldri noe morro !

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ved analsex bruker man kondom, for bakterier fra analen vil mannen IKKE ha opp i urinrøret.

Gjest HunterLady
Skrevet

Det går helt fint. :)

Svir ikke det hele tatt med mindre man har sår eller rifter, noe som kan være i vagina også (jeg opplever f.eks ofte at det svir etter at han kommer i vagina, men aldri i analen).

Det eneste negative er at jenta kan få litt toalettnød i timene etterpå. Sæd fungerer nemlig som klyster.

• Liker 1
Skrevet

Det har ikke svidd eller forårsaket andre problemer hos meg. Jeg blir gjerne sittende litt på do etterpå, for å prøve å få ut det meste, så slenger jeg i et truseinnlegg og det meste er som normalt etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...