Lille85 Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er 25år, fantaserer om en mann i 40-50 årene. At han Nærmest blir besatt. En deilig og pen mann. Gjerne litt grå i håret, pent kledd, god jobb, bruker nydelig parfyme og kan det driver med på soverommet. Vi blir aldri kjærester eller noe mer. Er venner som nyter hverandres selskap både med og uten klær. Han kaller meg for sin, bare han sin, og jeg må bare prøve å tenke tanken på en annen mann. :-P Er dette normalt? Tihi. Jeg tenner også voldsomt på sjalusi og sånt. Hva pokker?
Gjest nokengjest Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er selv en mann i den alderen du snakker om, og jeg synes det er både hyggelig og spennende at jenter på din alder kan ha slike fantasier/preferanser. Siden disse tankene tydeligvis opptar deg mye, burde du kanskje bli kjent med menn i den nevnte aldersgruppen og se om du fremdeles tenner på det? Jeg hadde i hvert fall ikke hatt noe imot litt spesiell oppmerksomhet fra en ung dame som deg ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå