Gå til innhold

Når du "kommer"

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca
Skrevet

Hva sier du når du kommer, eller når det går for deg under akten?

Sier du;

"åh, jeg kommer?"

"det går for meg"?

"jeg får orgasme"?

eller hva sier du nå?, og jeg er spesielt nysgjerrig på hva vi kvinner sier. Sier vi at det "kommer" for oss? "Går" det for oss også, eller gjelder dette mannfolka?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier sjelden noe som helst jeg. Samboer hører når det nærmer seg. De få gangene jeg sier noe så bruker jeg ordene "går for meg".

Skrevet

I say: "Huston...we have a problem."

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å si "nå kommer jeg", eventuelt "nå kom jeg" :gjeiper: Jeg tror egentlig ikke jeg trenger å si det, han merker det vel uansett. Men synes det er greit å si ifra om okke som, sånn at det ikke blir noe forvirring.

Hilsen jente i 20-årene.

Gjest Lacus
Skrevet

Varierer veldig. Når det er med en som kjenner kroppen min godt trenger jeg ikke å si noe, men innimellom blir jeg revet med å sier "nå kommer jeg" eller noe i den duren, men jeg liker bedre å lage lyder en å snakke.

Når jeg er med en ny partner sier jeg ofte i fra når jeg kommer i tilfelle de ikke skulle få det med seg :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke noe spess.

Synes det er merkelig og litt harry om jeg skulle sagt "nå kommer jeg" for å være ærlig. Blir litt... ess, jeg vet ikke, unødvendig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen verdens ting. Kroppen min begynner å riste så han merker det, og når jeg er ferdig blir jeg rolig og krøller meg sammen rundt han.

• Liker 1
Skrevet

Med kjæresten trenger jeg ikke si noen ting! Han leser meg uansett som en åpen bok :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

"Jeg kommer" hvis jeg sier noe.

Gjest Bianca
Skrevet

Ts her.

jeg lurer fordi jeg liker å si slikt under akten, og er derfor nysgjerrig på hva de som sier noe, sier når de kommer. :)

Gjest Gaddafi
Skrevet

1. åh, pølsa mi!

2. Kah!Ching!

3. MELKESYRE!

4. Hofta mi

bruk fantasien, ikke vær så kristen wtf, dine eksempler

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier som regel "dont stop" tror jeg...

Skrevet

:gjeiper: Let Jesus Fuck You!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier som regel "dont stop" tror jeg...

Jeg også. Eller bare "NOOOOOOOOOW!!"

Gjest HunterLady
Skrevet

Roper: JAAAAAAAAAAAAAAH, ja, ja, åååååååååååååååååååh, fuck, faen, satan!!!"

Noe i den duren! Før jeg krøker meg sammen som en ball med rykninger i 15 minutter.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg sier "Ikke stopp", men stort sett sier jeg ingenting. Akkurat når jeg kommer så klarer jeg ikke å hyle eller noenting. Etterpå sier jeg "oi" eller "wow", alt etter som :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger da ikke manus i en sånn situasjon.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier ikke noe, og har mer enn nok med stønning og den eksplosjonen som farer gjennom kroppen.

Skrevet

"faen, så deilig! nå kommer jeg!" haha.. sjelden jeg sier noe i det hele tatt, for når orgasmen nærmer seg er det så deilig at jeg ikke har kontroll på kjeften=P

Kjæresten min pleier å si "nå kommer jeg snart" da:O)

Gjest KateW
Skrevet

"ja, kjære, da tror jeg jammen meg jeg nærmer meg en form for orgasmisk utløsning, gitt."

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...