Nixo Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Noen som har vært borti CITE, kom tilfeldig vis over CITEnorge.no, og for meg høres dette ut som en stor bløff. I følge siden er det rene vidunder medisinen. De påstår å kunne kurere en rekke sykdommer og lidelser. Her er en liten liste jeg fant av hva de påstår å kunne kurere muskel/skjelett hodepine/migrene nakke/ryggsmerter, whiplash skader, skulder/knesmerter, senebetennelser styrking av immunforsvaret, allergi, astma, bihuler mage/tarmproblemer, candida, kolikk inkontinens, sengevæting menstruasjonsproblemer, fertilitetsproblemer, prostataproblemer lavt blodsukker søvnproblemer overgangsalder m hetetokter lettere depresjoner Er det virkelig noen som tror på dette?
Zzyzx Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Extraordinary claims, og så videre. Ved første øyekast ser det ut til å score relativt høyt på bullshitskalaen, jeg leste bare til jeg kom til at de bruker akupunkturpunktene. Eventuell fysikk (strøm, lys)som kanskje er innblandet i dette skal jeg ikke uttale meg videre om. 1
Gjest Cipheria Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Ved akupunktur er de på sporet av hva som gir smertelindringer The research complements a rich, established body of work showing that in the central nervous system, acupuncture creates signals that cause the brain to churn out natural pain-killing endorphins. Nå har jeg ikke hørt om CITE før, men at de faktisk skal kunne kurere -liste- tror jeg rett og slett ikke. Siden jeg ikke er så inne i hvordan dette fungerer, så kan jeg egentlig ikke si dette sikkert. Men dersom en tar utgangspunkt i akupunktur der de bruker nåler som blir fysisk stukket inn i kroppen og utløser kroppens' automatiske utskilling av adenosin, så ser jeg ikke hvordan lys ("ionvind") kan lage den samme reaksjonen i kroppen. Nå står det vel at det er basert på akupunktur, men.. CITE maskinen/lampen settes over hodet, magen, på/under føtter, eller direkte over skadested. Den behøves ikke å settes over problemområdet for å virke. Eksempel på bruk ved ryggvondt; CITE-lampen settes over hodet med rød farge - deretter blå farge på føtter. Det er utarbeidet en egen brukermanual for terapeuter. Okey, dette burde vært utdypet. Strømmen ser ut til først å ”reise” i kroppen hvor behovet er størst Hehe. Fordi skadene har... anioner..? Hvorfor går de dit?
Sugerøret Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 "kurere" whiplash ,astma ,migrene osv høres ut som førsteklasses tullball! 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har tatt 7 behandlinger. Hjalp ikke en dritt på noe av det som feiler meg, og jeg har mye å ta av for å si det sånn. Behagelig å ligge der og slappe av under blått lys (som var mitt valg), men ikke mer enn det.
Pingting Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 muskel/skjelett hodepine/migrene nakke/ryggsmerter, whiplash skader, skulder/knesmerter, senebetennelser styrking av immunforsvaret, allergi, astma, bihuler mage/tarmproblemer, candida, kolikk inkontinens, sengevæting menstruasjonsproblemer, fertilitetsproblemer, prostataproblemer lavt blodsukker søvnproblemer overgangsalder m hetetokter lettere depresjoner ...hvis det er så HIMLA effektivt og alt kan gjøres med en liten maskin det trenges minimalt med opplæring for å operere - hvorfor har ikke helsevesenet tatt det i bruk enda? De sliter jo både med lite bemanning og konstante budsjettkriser, skulle tro at et par-hundre CITE-maskiner ville løst disse problemene ganske effektivt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå