Gå til innhold

CITE den nye mirakel medisinen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært borti CITE, kom tilfeldig vis over CITEnorge.no, og for meg høres dette ut som en stor bløff. I følge siden er det rene vidunder medisinen. De påstår å kunne kurere en rekke sykdommer og lidelser. Her er en liten liste jeg fant av hva de påstår å kunne kurere

muskel/skjelett

hodepine/migrene

nakke/ryggsmerter, whiplash skader, skulder/knesmerter, senebetennelser

styrking av immunforsvaret, allergi, astma, bihuler

mage/tarmproblemer, candida, kolikk

inkontinens, sengevæting

menstruasjonsproblemer, fertilitetsproblemer,  prostataproblemer

lavt blodsukker

søvnproblemer

overgangsalder m hetetokter

lettere depresjoner

Er det virkelig noen som tror på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Extraordinary claims, og så videre.

Ved første øyekast ser det ut til å score relativt høyt på bullshitskalaen, jeg leste bare til jeg kom til at de bruker akupunkturpunktene. Eventuell fysikk (strøm, lys)som kanskje er innblandet i dette skal jeg ikke uttale meg videre om.

• Liker 1
Gjest Cipheria
Skrevet

Ved akupunktur er de på sporet av hva som gir smertelindringer

Nå har jeg ikke hørt om CITE før, men at de faktisk skal kunne kurere -liste- tror jeg rett og slett ikke.

Siden jeg ikke er så inne i hvordan dette fungerer, så kan jeg egentlig ikke si dette sikkert. Men dersom en tar utgangspunkt i akupunktur der de bruker nåler som blir fysisk stukket inn i kroppen og utløser kroppens' automatiske utskilling av adenosin, så ser jeg ikke hvordan lys ("ionvind") kan lage den samme reaksjonen i kroppen. Nå står det vel at det er basert på akupunktur, men..

CITE maskinen/lampen settes over hodet, magen, på/under føtter, eller direkte over skadested. Den behøves ikke å settes over problemområdet for å virke. Eksempel på bruk ved ryggvondt; CITE-lampen settes over hodet med rød farge - deretter blå farge på føtter. Det er utarbeidet en egen brukermanual for terapeuter.

Okey, dette burde vært utdypet.

Strømmen ser ut til først å ”reise” i kroppen hvor behovet er størst

Hehe. Fordi skadene har... anioner..? Hvorfor går de dit?

Skrevet

"kurere" whiplash ,astma ,migrene osv

høres ut som førsteklasses tullball!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt 7 behandlinger. Hjalp ikke en dritt på noe av det som feiler meg, og jeg har mye å ta av for å si det sånn. Behagelig å ligge der og slappe av under blått lys (som var mitt valg), men ikke mer enn det.

Gjest navnelapp
Skrevet

Snakk om pengar ut av vindauga.

Skrevet

muskel/skjelett

hodepine/migrene

nakke/ryggsmerter, whiplash skader, skulder/knesmerter, senebetennelser

styrking av immunforsvaret, allergi, astma, bihuler

mage/tarmproblemer, candida, kolikk

inkontinens, sengevæting

menstruasjonsproblemer, fertilitetsproblemer,  prostataproblemer

lavt blodsukker

søvnproblemer

overgangsalder m hetetokter

lettere depresjoner

...hvis det er så HIMLA effektivt og alt kan gjøres med en liten maskin det trenges minimalt med opplæring for å operere - hvorfor har ikke helsevesenet tatt det i bruk enda? De sliter jo både med lite bemanning og konstante budsjettkriser, skulle tro at et par-hundre CITE-maskiner ville løst disse problemene ganske effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...