Gå til innhold

Legger du merke til småfeil i filmer/reklamer/serier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det er med vilje?

Reklamen om Oreo-cookies:

Han lille gutten sier- vri, slikk og dypp, samtidig som vi ser at han gjør det. Når han tar melkeglasset til faren har han plutselig en hel kjeks med fyll og alt!

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Canis lupus
Skrevet

Han lille gutten sier- vri, slikk og dypp, samtidig som vi ser at han gjør det. Når han tar melkeglasset til faren har han plutselig en hel kjeks med fyll og alt!

Noen andre?

Hehe, ja, jeg har lagt merke til det. Legger fort merke til sånne ting, spesielt om jeg har sett filmen/reklamen/serien mer enn en dag.

I rome (tror jeg) filmen er det et lite millisekund i filmen hvor du ser bittelitt av en rollex-klokke på armen til han ene :ler:

I Twillight har de også glemt et par ganger at Edwart liksom skal glitre når han er i solen.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jeg er helt nazi på å finne feil. Ser jeg en film jeg har hørt det skal være en feil i så bruker jeg nesten mere tid på å spole frem og tilbake enn å faktisk se filmen... jeg er et mareritt:D

Skrevet

JA! Og jeg synes det er skikkelig plagsomt..jeg henger meg så sinnsykt opp i det.

Må lære meg å ignorere :sjenert:

Skrevet

jeg er helt nazi på å finne feil. Ser jeg en film jeg har hørt det skal være en feil i så bruker jeg nesten mere tid på å spole frem og tilbake enn å faktisk se filmen... jeg er et mareritt:D

hahaha høres ut som meg!

I "Bodyguard" la jeg plutselig merke til han som holdt lydbommen. Man så speilbildet hans i verandadøra! :skratte:

Skrevet

Ja, den der Oreo-reklamen trigger OCDen i meg, jeg må bytte kanal når den kommer på. Vriii-sliiikk-DYPP.. Og så på MAGISK VIS er kjeksen hel igjen! ÆÆÆÆÆH!!

Og den der bingoreklamen hvor de har skrevet at de er så professjonelle :(

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Noen ganger men jeg ser ikke på filmer for og finne feil.

Gjest Consensio
Skrevet

For å si det slik....jeg så Matrix en gang og aldri, ALDRI igjen. Jeg ble helt gal av alle feilene.

Jeg klarer å se film med kanskje en feil i, men når det gjentar seg gang på gang, på gang... kom ikke her å fortell meg at Matrix er en bra film....

• Liker 2
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

kom ikke her å fortell meg at Matrix er en bra film....

Matrix er en bra film

• Liker 4
Skrevet

Nei, og jeg synes det er vanvittig irriterende å sitte ved siden av folk som alltid skal kommentere slike feil.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er altfor altfor distre til å finne feil som regel men...i den siste filmen til Russel Crowe (the next three days) hjelper han kona til å rømme fra fengsel, hu har fettete hår i hestehale, utover i filmen får hu finere og finere og mer krøllete og luftig hår. Og handligen skjer på noen få timer, de går i de samme klærne og ingen dusjer. DET irriterte meg det!! :kjefte:

Endret av Vinnie
  • Liker 3
Gjest Lacus
Skrevet

Nei, og jeg synes det er vanvittig irriterende å sitte ved siden av folk som alltid skal kommentere slike feil.

Enig! Det er noe av det verste jeg vet.

Det hender at jeg legger merke til en feil selv, men det er sjelden og jeg henger meg ikke opp i det i det hele tatt.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Det er veldig irriterende.

Skrevet

Hvis jeg ser en film/episode mange ganger nok finner jeg feil, har sett en god del feil i de to første sesongene av Sex and the City :P

Gjest sue84
Skrevet

Noen andre?

Såg den reklamen i fårgårs faktisk, og det irriterte meg noe sinnsykt! Jeg legger merke til de mest uvesentlige ting i reklamer, serier og filmer.. det er så gale at jeg kan ødelegge hele filmopplevelsene pgav det.. både jeg og typen er på akkurat samme måte.. hehe folk hater og se film med meg nettop pgav det.. jeg er ekstrem..

og så en ting til. jeg legger veldig merke til feilteksting. har feks friends sesongene, og der er syykt mye feilteksting. engang teksta de He is not okey, we gave him a weggie (aner ikke hvordan man skriver det, men det betyr buksevann) og det ble: Han har det ikke bra, for vi ga han LSD... og så sang phoebe engang Said santaclaus, he said hello to Ross. og det ble: Stakkars Ross, han havnet helt på Voss!! hahaha.. er helt utrolig hvor mye idiotiske subtitles det er.. vet det ikke var spm ditt men måtte bare si det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Såg den reklamen i fårgårs faktisk, og det irriterte meg noe sinnsykt! Jeg legger merke til de mest uvesentlige ting i reklamer, serier og filmer.. det er så gale at jeg kan ødelegge hele filmopplevelsene pgav det.. både jeg og typen er på akkurat samme måte.. hehe folk hater og se film med meg nettop pgav det.. jeg er ekstrem..

og så en ting til. jeg legger veldig merke til feilteksting. har feks friends sesongene, og der er syykt mye feilteksting. engang teksta de He is not okey, we gave him a weggie (aner ikke hvordan man skriver det, men det betyr buksevann) og det ble: Han har det ikke bra, for vi ga han LSD... og så sang phoebe engang Said santaclaus, he said hello to Ross. og det ble: Stakkars Ross, han havnet helt på Voss!! hahaha.. er helt utrolig hvor mye idiotiske subtitles det er.. vet det ikke var spm ditt men måtte bare si det ;)

Det verste var da de tekstet "makeup sex" som "sminkesex" :fnise:

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

He is not okey, we gave him a weggie (aner ikke hvordan man skriver det, men det betyr buksevann)

A wedgie occurs when a person's underwear or other garments are wedged between the buttocks. While a wedgie can be created naturally, the term is usually associated with a prank or as a form of bullying. When a person is on the receiving end of a wedgie, his or her underwear is forcibly pulled up by a second person.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wedgie

• Liker 2
Gjest sue84
Skrevet

Det verste var da de tekstet "makeup sex" som "sminkesex" :fnise:

Hahaha så bra!! Jeg må ha tekst til når jeg ser det, for det er like morsomt som serien nesten :P

samme episode så sang hun : May your christmas be snowey, Joey.

det ble : Deg er det to i, Joey.. eeehm... hæ??

Skrevet

Reklamen for flax-lodd. Da kjerringa må ut å skrape av bilen. Hun har tatt ett par skrap og ser flax-loddet, og når gubben kommer ut og gliser, da er liksom hele frontruta skrapt..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg blir veldig opphengt i sånne feil, men det er visst folk som er mye verre enn meg. Bare se på moviemistakes.com, som er en hel nettside dedisert til slike feil. Der er det til og med bilder av mange av feilene. :fnise: Jeg husker samboeren min satt og spolte gjennom en av Ringenes herre-filmene, der kan man nemlig se en bil i bakgrunnen. Denne er redigert bort i senere versjoner.

Endret av Meaty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...