Gå til innhold

Ømme pupper

Fremhevede innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Akkurat begynt på p-piller (gått på de i to uker), og er veldig øm i puppene. Å løpe er en pine, selv med god sports-bh. De har også vokst litt.

Vil denne ømheten kunne gå over, eller er det noe jeg må "leve med" om jeg vil gå på pillen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg gikk det over i allefall. Tar noen dager/ uker/ sykluser før kroppen blir vant til ting og tang som er i pillene. Vanligvis går ting seg til. Men det kan jo også være at det er en bivirkning som IKKE går over - så hvis du enda har det etter å ha gått på pillene en måned tid så ville JEG i allefall gått til legen og bytta.

Skrevet

Jeg husker at jeg også hadde ømme pupper i starten når jeg startet på pillen, men det gikk vekk relativt raskt, og var ikke noe jeg var konstant plaget med. Jeg gikk derimot konstant med hodepine, som forsvant når jeg sluttet. Så dette med plager er veldig individuelt. Man skal ikke måtte plages uansett. Hvordan merke bruker du? Kanskje det også har noe å si..

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Bruker Mercilon 28. Aldri hørt om de før, men legen mente de var bra da. Sliter veldig med utflod i form av blod også, ikke mye, men nok til at det er litt plagsomt. De siste dagene har det stort sett vært svart blod (gammelt blod?).

Skrevet

Mercilon 28 brukte jeg også. Jeg var som sagt ikke plaget med dette. Om du ikke blir mindre plaget av dette om en liten stund synes jeg du skal kontakte legen din. Man skal ikke trenge og venne seg til en sånn plage fordi man vil bruke pillen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...