Gå til innhold

Savner ikke X , savner kunn hans penis :)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde rett og slett bare riktig nøkkel . Den var så perfekt for meg . Så deilig så god . Perfekt utholdende , perfekt støteteknikk . Ja allt var perfekt med min Xmanns penis .

Alle peniser er ikke like gode desverre , noen er mye bedre og deiligere enn andre , stor forskjell på menn . Mange menn støter ikke like deilig og dypt heller osv .

Håper virkelig jeg finner en ny mann jeg er like fornøyd med sexuelt snart . Så slipper jeg savnet ...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typisk kvinnfolk å bare være ute etter en ting!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hei, hei! :lur:

Skrevet

her er jeg enig med Anonym. det er virkelig en egoistisk innstilling fra TS. hva vil skje på den dagen ts finner en hun elsker, men er skeptisk pga han ikke har det eksen hadde. hvis man ikke kan få alt (noe som er ikke umulig) så må man velge. en søt, snill og utrolig mann som vil elske henne overalt på ord, eller en mann med den såkalte "perfekte" penis for TS, og viser null interesse for jenta? sex er godt og vakkert, men det varer bare til man er ferdig. så hva med resten av dagen?

AnonymBruker
Skrevet

her er jeg enig med Anonym. det er virkelig en egoistisk innstilling fra TS. hva vil skje på den dagen ts finner en hun elsker, men er skeptisk pga han ikke har det eksen hadde. hvis man ikke kan få alt (noe som er ikke umulig) så må man velge. en søt, snill og utrolig mann som vil elske henne overalt på ord, eller en mann med den såkalte "perfekte" penis for TS, og viser null interesse for jenta? sex er godt og vakkert, men det varer bare til man er ferdig. så hva med resten av dagen?

Jeg SKAL ha en mann jeg er fornøyd med også sexuelt . Ellers er det jo et dødfødt prosjekt å prøve å fungere som kjærester . Det kommer aldri til å vare , om sexen er dårlig . Jeg er vant til god sex . Og finner meg ikke i noe dårligere enn hva jeg er vant til . Forresten var han ikke enormt stort utstyrt heller, bittelitt over gjennomsnittet kanskje . Så finner nok en mann med tilsvarende redskap uten problem . Får bare lete ...

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Trist å høre. Håper du klarer å leve videre.

Endret av Bond
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt!

Hadde en periode med en sex-venn og sexen var fantastisk bra..

Den var helt perfekt for meg...

Jeg har riktignok hatt mye bra sex etter dette men det er noe med at jeg innimellom tenker på DEN.. For noe som helst forhold til denne mannen var ikke snakk om..

Det var bare DEN!!! :sengekos:

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Synd, kanskej du finner noen andre.

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Typisk kvinnfolk å bare være ute etter en ting!

LER HØYT!! HØYT!!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Trist å høre. Håper du klarer å leve videre.

Skulle da vell ikke være så vanskelig for en lekker blondine å finne seg en med brukbart redskap . Selvfølgelig finner jeg en ny . Må vell bare kysse noen frosker før man finner " drømmemannen " : ) he he

Endret av Bond
Gjest HunterLady
Skrevet

Skulle da vell ikke være så vanskelig for en lekker blondine å finne seg en med brukbart redskap . Selvfølgelig finner jeg en ny . Må vell bare kysse noen frosker før man finner " drømmemannen " : ) he he

Jupp. Ingen planer om å slå deg til ro? Etablere deg og denslags?

Gjest Katten.
Skrevet

Vel, om det kun er penisen det står på, kan du jo få eksen din til å ta en avstøpning, og ha den som strap-on til alle kommende partnere?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du har levd for lenge i sølibat og fantasiverdenen TS. Lager tråder om peniser hver dag. Må vel være et halv år det har pågått nå. Get nailed.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, om det kun er penisen det står på, kan du jo få eksen din til å ta en avstøpning, og ha den som strap-on til alle kommende partnere?

Det er ikke bare størrelsen hans som var perfekt . Men han støtet i perfekt rytme og dybde jevnt og trutt hele tiden . Gud for noen deilige støteteknikker han hadde . Han fikk orgasme passe fort og holdt ut passe lang tid for meg alltid . Han kom nesten aldri før meg , ventet alltid til jeg kom først eller samtidig med han ofte . Han hadde den deiligste pikken og de deiligste orgasmene hvor han vokste seg litt extra stor inni meg rett før han fikk sin orgasme , jeg kom automatisk også når jeg kjente dette lille tegnet på han , at han svulmet opp litt extra like før hans orgasme kom .Vi kom så ofte samtidig at det var bare en drøm . Ingen har noensinne knullet meg så utrolig deilig som han . Herregud som jeg savner dette . Blir gal av å tenke på det nå : ) Frustrerende å være singel nå .

Gjest Katten.
Skrevet

Det er da ikke noe kunstverk å komme samtidig?

Bestemmer jeg meg for det, kan jeg gjøre det hver gang jeg har sex.

Gjest nobilian
Skrevet

Det er ikke bare størrelsen hans som var perfekt . Men han støtet i perfekt rytme og dybde jevnt og trutt hele tiden . Gud for noen deilige støteteknikker han hadde . Han fikk orgasme passe fort og holdt ut passe lang tid for meg alltid . Han kom nesten aldri før meg , ventet alltid til jeg kom først eller samtidig med han ofte . Han hadde den deiligste pikken og de deiligste orgasmene hvor han vokste seg litt extra stor inni meg rett før han fikk sin orgasme , jeg kom automatisk også når jeg kjente dette lille tegnet på han , at han svulmet opp litt extra like før hans orgasme kom .Vi kom så ofte samtidig at det var bare en drøm . Ingen har noensinne knullet meg så utrolig deilig som han . Herregud som jeg savner dette . Blir gal av å tenke på det nå : ) Frustrerende å være singel nå .

Heldigvis er ikke talentet hans bortkastet, kanskje er det ei som får nyte godt av det as we speak. :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Han hadde rett og slett bare riktig nøkkel .

Dersom nøkkelen til et perfekt sexliv er snevret inn til en pikk tror jeg sannelig du skal lete både lenge og vel og dessuten vil du garantert blir skuffet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt jeg.

Har også en eks (eller en slags eks, vi kom aldri så langt for vi fant fort ut at vi var feil for hverandre) som bare passet perfekt til meg anatomisk. Det var nesten litt magisk, den riktige nøkkelen til mitt nøkkelhull! Fantastisk deilig å ha sex med han, og det var ikke (bare) pga teknikk men altså fordi det fysiske passet så vanvittig bra. Må være en blanding av størrelse og vinkel, han traff de rette punktene, jeg kunne komme bare han penetrerte meg og lå i ro inni meg.

Men man kan ikke drive og lete etter den perfekte penisen hele livet, det finnes viktigere ting. Vi fungerte ikke sammen i det hele tatt, for den perfekte pikken satt ikke på den perfekte mannen. Nå har jeg funnet den mannen og vi har deilig sex og jeg savner ikke eksens kjønnsorgan. Men når jeg var singel gjorde jeg det, helt klart.

Skrevet

Dersom nøkkelen til et perfekt sexliv er snevret inn til en pikk tror jeg sannelig du skal lete både lenge og vel og dessuten vil du garantert blir skuffet.

Helt enig. Det virker som en fattig tankegang, spesielt når man vet at sexen går seg til etterhvert og sjeldent er 100% med en gang. Har man vært i forhold med en person en god stund, er det hinsides å sammenligne dette med første gang sammen med en annen. Når jeg går ut av et forhold, starter jeg alltid med blanke ark.

• Liker 1
Skrevet

You SERIOUSLY have to get laid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...