Gå til innhold

Ung gutt tenner på voksen dame

Fremhevede innlegg

Gjest Kåtsomfaen
Skrevet

Hei!

Jeg er en gutt på 18 år som i de siste 2 årene har fått et godt øye på voksne damer i 30-50 års alderen. Det vil si dem tenner meg enormt. Har aldri hatt sex med en, men ønsker det inderlig. Men jeg lurer på om det er noen kvinner i 30-40 år alderen som tenner på gutter på min alder? og gjerne hvorfor. Blir så kåt av tanken på voksne damer...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei de må være over 20 år for at jeg skal tenne på dem :)

Synes det er litt crepy når kamerater av sønnen min skriver at de er så kåte på meg på facebook :/

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp. Det er egentlig en ideell kombinasjon - seksuelt sett. Det er jo nettopp i denne alderen da kvinner og menn er på sitt kåteste. Jeg er selv 32 år, og jeg foretrekker menn som er mellom 18 og 30 år gamle. "Modne" menn (45+) tenner meg ikke i det hele tatt. :)

• Liker 2
Skrevet

Ja, men jeg trodde han var rundt 25 - noe jeg anså for å være litt for ungt uansett.

Litt sånn mørk og veltrent, så han ser flere år eldre ut.

Når jeg da skjønte han var 18 fikk jeg hakeslepp, tenkte på at han var russ, bodde hjemme hos mor&far, og at jeg som 18åring var mest opptatt av 20åringer fordi jevnaldrende var for umodne for meg :legrine:

Har ikke gjort noe som helst med karen. Men ble såpass flau at jeg måtte fortelle det til et par venninner.

Nå om dagen driver han vel å planlegger russebuss og gjør lekser.... :daane:

Tør ikke benyte brukernavn på denne, nei ;P

Skrevet

Synes det er litt crepy når kamerater av sønnen min skriver at de er så kåte på meg på facebook :/

Redd for å komme til helvete? :goodbye:

Det er bare gøy, ikke la bøllene få ødelegge for deg. Har selv en 24-åring som pulevenn. YUM!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært betatt av en på 18, er selv i slutten av 20 årene snart 30.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Redd for å komme til helvete? :goodbye:

Det er bare gøy, ikke la bøllene få ødelegge for deg. Har selv en 24-åring som pulevenn. YUM!

Ja men det er IKKE så gøy når de er bare 17 må vite

AnonymBruker
Skrevet

For min del måtte vedkommende vært minimum 20.. Og ikke minst bodd for seg selv! Vedkommende skulle helst også hatt litt erfaring!

Da kunne jeg vært med på leken :):sengekos:

Gjest petre
Skrevet

Tenner overhode ikke på yngre menn, ikke eldre heller for den saks skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...