AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Endelig er det vår og det gir jo flere muligheter til å ha sex ute :gjeiper: Kjæresten min og meg var ute i marka å gikk tur i går, så la vi oss ned i lyngen for å ta oss en liten pause. Solen skinte og det var ikke et menneske å se. Da var det bare å lire ned buksene å knulle. Det var så utrolig deilig, i og med vi kun har vært sammen et halvt år og det har begrenset seg til inni huset. Kjenner jeg blir kåt bare av å tenke på det, og satser på mange mange hyrdestunder ute i det fri nå når det nærmer seg vår og sommer. Våryr som det holder ja Hva med dere, har dere hatt deres første naturknull i år?
Gjest Fikira Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Niks, her er det enda tonnevis med snø =p
Ulva Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Nei, blir dårlig med vårknull ute i år, kanskje det blir noe til sommeren...
Gjest Katten. Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Elsker sex i det fri. Spesielt om man har en fantastisk utsikt tilgjengelig! Tror jeg har hatt sex på alle fjelltoppene rundt hjembyen min :D
Gjest Sfinx Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Årets første i dag, i skogen, på en seng av mose... Himmelsk...
origin Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 skulle gjerne ha gjort det men er alltid folk her jeg bor
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Ble du ikke litt våt på ryggen av å slenge deg ned i lyngen på denne tiden av året? 1
Gjest Lacus Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Ble du ikke litt våt på ryggen av å slenge deg ned i lyngen på denne tiden av året? Gjør det noe da? Har blitt dårlig med utesex på meg opp gjennom årene. Har ikke hatt partnere som har likt seg i naturen. Men hvem vet, kanskje lykken snur i år?
Gjest Sfinx Skrevet 24. mars 2011 #9 Skrevet 24. mars 2011 Gjør det noe da? Enig!!! Og har man en god jakke eller noe godt underlag med seg så er man hjulpet... Men hvem som sier at man absolutt må ligge da? ;-)
Gjest idakaroline Skrevet 24. mars 2011 #10 Skrevet 24. mars 2011 (endret) Sex ute er jo bare helt fantastisk, uansett hvilken årstid det er! Endret 24. mars 2011 av idakaroline
Sunniva81 Skrevet 24. mars 2011 #11 Skrevet 24. mars 2011 Sex ute i det fri har jeg hatt mange ganger, og det er diiiigg! Men ikke enda i år, er litt for mye snø her hvor jeg bor ja. Men snart kommer våren og sommeren. Tjohei
Gjest Spinell Skrevet 24. mars 2011 #12 Skrevet 24. mars 2011 Synes utesex er utrolig oppskrytt, og gjør seg best i skriftlig form. Barnåler og kongler, steiner og strå, insekter og biller - alt stikker, kravler og kiler. Den "deilige" mosesengen eller enga er fuktig og kald, og faren for å bli oppdaget er for meg bare en lystdemper. Ja til oppfinnsom innesex, sier jeg bare 2
Gjest SnakeOil Skrevet 24. mars 2011 #13 Skrevet 24. mars 2011 faren for å bli oppdaget er for meg bare en lystdemper. Kan jeg få spørre hvorfor dette er tilfelle? Greit å vite, personlig synes jeg endorfinrusen av å gjøre det med fare for å bli oppdaget gjør sexen helt fantastisk. Er du redd, ukonsentrert eller liknende...? Hadde vært ok med litt opplysende informasjon på dette. - Går an å gjøre det på mange måter i skogen vettu, trenger ikke ligge
Gjest idakaroline Skrevet 24. mars 2011 #14 Skrevet 24. mars 2011 Faren for å bli oppdaget er jo det som gjør utesex så utrolig pirrende og spennende!
Gjest Spinell Skrevet 24. mars 2011 #16 Skrevet 24. mars 2011 Kan jeg få spørre hvorfor dette er tilfelle? Greit å vite, personlig synes jeg endorfinrusen av å gjøre det med fare for å bli oppdaget gjør sexen helt fantastisk. Er du redd, ukonsentrert eller liknende...? Hadde vært ok med litt opplysende informasjon på dette. - Går an å gjøre det på mange måter i skogen vettu, trenger ikke ligge Jeg får på ingen måte noen endorfinrus ved den typen spenning. "Forbudte" ting er egentlig ikke videre tiltalende for meg, heller ikke i seksuell sammenheng. Da blir jeg bare ukonsentrert og mer fokusert på å se/høre etter om noen kommer enn å hengi meg til nytelsen. Dermed blir det meste av moroa borte. Som fantasi er det derimot spennende, så det bor vel en liten spenningssøker i meg også Kan gjerne være utforskende, men innen husets fire vegger og uten sand, grus, kongler, bark og våt mose.
Gjest MikeWaters Skrevet 25. mars 2011 #17 Skrevet 25. mars 2011 Sex i friluft er litt som sex i badekar, god og deilig ide, men ikke fullt så spennende og litt klønete å gjennomføre.
Gjest Passing by Skrevet 25. mars 2011 #18 Skrevet 25. mars 2011 Jeg får på ingen måte noen endorfinrus ved den typen spenning. "Forbudte" ting er egentlig ikke videre tiltalende for meg, heller ikke i seksuell sammenheng. Da blir jeg bare ukonsentrert og mer fokusert på å se/høre etter om noen kommer enn å hengi meg til nytelsen. Dermed blir det meste av moroa borte. Som fantasi er det derimot spennende, så det bor vel en liten spenningssøker i meg også Kan gjerne være utforskende, men innen husets fire vegger og uten sand, grus, kongler, bark og våt mose. Kongleflak i baken og ymse småkryp på steder de ikke bør ferdes, sjarmerende og morsomt å tenke tilbake på
Gjest HunterLady Skrevet 25. mars 2011 #19 Skrevet 25. mars 2011 Er jeg den eneste som ikke fatter greia med utesex?? Jeg hater å ha sex i naturen! Skittent og ekkelt med masse insekter og bier. NET, ELLERS TAKK! :gjeiper:
Gjest HunterLady Skrevet 25. mars 2011 #20 Skrevet 25. mars 2011 Elsker sex i det fri. Spesielt om man har en fantastisk utsikt tilgjengelig! Tror jeg har hatt sex på alle fjelltoppene rundt hjembyen min :D Og hvva er hjembyen din??? :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå