Gå til innhold

Garderobeskap frå Jysk..


83`

Anbefalte innlegg

Hei! Nokon her som har garderobeskap frå Jysk? Har sett på Nantes garderobeskap, og synest dette er eit fint og stort skap, som eg kunne tenke meg å hatt på vårt soverom (til en veldig grei pris ;) ). Men, er det god nok kvalitet, eller blir det hanglete etter berre eit par år liksom..? Nokon som har erfaringar med dette garderobeskapet, evt kan anbefale andre rimelige garderobeskap? :)

Tips og erfaringar mottas med takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adera

Jysk har, så vidt eg har hørt fra fleire personer, elendig kvalitet og kan være vrangt å sette sammen. Det fikk eg merke sjølv når eg kjøpte og fikk sambo til å skru sammen eit enkelt møbel til stua. Haugevis med feil i manualen, gliper mellom skuffene som ikkje skal være der, deler som sprakk/knakk bl.a. Skal aldri kjøpe møbler fra Jysk igjen, då tar eg heller turen innom Ikea eller lokal møbelforretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detter sammen om du ikke sikrer den med bolter og superlim i hver ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK -veldig greit å få slike innspel før man går til innkjøp av noko altså!! Gidder ikkje kjøpe noko som må byttast ut etter et år berre fordi det er billig. Er vel som regel "for godt til å vere sant" at det kan vere så billig OG bra ;)

Tek gjerne imot enda fleire innspel, sjølv om eg vart rimelig skremt av desse! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dårlige erfaringer med møbler fra Jysk. Elendig kvalitet som faller sammen før man får sukk for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også dårlige erfaringer med skap fra Jysk. Har hatt tre ulike (kjøpt med flere års mellomrom) og samtlige var håpløs kvalitet. Vaklevorne og holdt dårlig over tid.

Har billige skap fra Ikea (Pax), og de er stødige og fine! De lot seg tilogmed ta med på flyttelass, de fra Jysk kunne jeg bare glemme. Papp.. :filer:

Dessuten har du med Ikea-skap mange muligheter til å supplere med flere deler. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte av tvang kjøpe garderobeskap fra Jysk (alle andre butikker i området var utsolgt), og det står enda. Har hatt det i 3 år nå, ingen problemer så langt. Det skal sies at når jeg satte det opp limte jeg det sammen. Det skulle vel egentlig ikke brukes lim tror jeg, men gjorde det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nokon her som har garderobeskap frå Jysk? Har sett på Nantes garderobeskap, og synest dette er eit fint og stort skap, som eg kunne tenke meg å hatt på vårt soverom (til en veldig grei pris ;) ). Men, er det god nok kvalitet, eller blir det hanglete etter berre eit par år liksom..? Nokon som har erfaringar med dette garderobeskapet, evt kan anbefale andre rimelige garderobeskap? :)

Tips og erfaringar mottas med takk!!

Du får det du betaler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...