Gå til innhold

Se på disse kjolene please!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg likte best kjole med korte ermer. Den var veldig spessiell :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte kjole med båthals eller den med korte armer best.

Er jo litt avhengig av hva slags kropp du har hvilken kjole du passer best.

Skrevet

Den stroppløse med blomster var skikkelig fin :D Nå skal jeg inn på hovedsiden og snuse rundt:wink:

Skrevet

Skulle ønske det var prislister der inne :(

Skrevet

Punky b sa: Er jo litt avhengig av hva slags kropp du har hvilken kjole du passer best.

Enig med deg, selvfølgelig. Jeg er 174 cm høy, str. 38 (noen ganger 40), litt pæreformet (dvs. har noen lår som noen ganger er litt utstikkende i enkelte plagg...). Jeg har ganske tynne armer og forholdsvis smale skuldre. Men man vet ikke hva man kler før man prøver! Gleder meg til å rpøve kjoler, jeg, og ikke bare se dem på internett...sukk.

Skrevet
Punky b sa: Er jo litt avhengig av hva slags kropp du har hvilken kjole du passer best.

Enig med deg, selvfølgelig. Jeg er 174 cm høy, str. 38 (noen ganger 40), litt pæreformet (dvs. har noen lår som noen ganger er litt utstikkende i enkelte plagg...). Jeg har ganske tynne armer og forholdsvis smale skuldre. Men man vet ikke hva man kler før man prøver! Gleder meg til å rpøve kjoler, jeg, og ikke bare se dem på internett...sukk.

Jeg vil kanskje mene at du vil passe de to jeg foreslo. DU kan jo fort bli 'pinglete' med stroppeløs - men samtidig så skal man jo ha en fin overkropp også (hvilket du vel har siden du er så slank). Man bør jo hvertfall ha litt bryster med en stroppeløs synes jeg.

Men man må jo nesten prøve da ja .

Skrevet

Enig med deg, Vigfa, savner også prisliste..mener å ha sett et sted at disse kjolene var rimelige, ikke noen vits for meg å forelske meg i noen av dem hvis de koster over 10.000 (har nemlig bestemt meg for å ike bruke mer enn nødvendig på kjole, og kjøper jeg en i England så regner jeg med at det blir billigere).

Tex: der var du, nå begynte jeg nesten å lure på hvor sjefs-bruden vår hadde gjort av seg :ler:

Synes alle kjolene er veldig fine, så jeg håper jeg får prøvd dem en dag om ikke altfor lenge!

Skrevet

Jeg likte best de stroppeløse kjolene og den med båthals. Jeg skal ha båthals, tror ikke det er så vanlig, har hvertfall ikke sett noen med det?... :-?

Skrevet

Jeg likte nr 2 best, deretter nr 3 og tilslutt den med båthals.

Nr 2 var sinnsyk fin :D

Skrevet
Jeg liker egentlig ikke slike kjoler... ville ikke hatt det selv iallefall. Jeg syns de blir for "pene" og glatte, og sånne typiske brude-brude-brude-kjoler, om du skjønner hva jeg mener. Litt kjedelig rett og slett, i all sin nydelighet. Men av de kjolene du linket til, syns jeg den med båthalsen var den mest spesielle og stilige.

:o Som om eg skulle ha sagt det sjølv, jo! :D

Skrevet
Synes Forever Bridals har mange fine kjoler. Lurer litt på kvalitet' date=' prisnivå -hvis noen har kommentarer så kom med dem![/quote'] Jeg har bestilt min kjole fra forever bridals, men jeg har ikke fått den enda, så jeg vet jo ikke hvordan den er kvalitetsmessig, men jeg lover deg fullt referat når den kommer i desember eller i begynnelsen av januar.... :sjarmor:
Skrevet

Camie - spennede å se, ja! Hvilken kjole har du kjøpt?

Skrevet

Jeg synes "stroppeløs kjole" og " enda en stroppeløskjole" var finest :)

Skrevet

Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Blir ikke fornærmet selv om noen ikke synes disse kjolene er noe fine, jeg har jo ikke kjøpt noen av dem ennå. Samken er jo delt, hadde vært kjedelig om alle hadde samme mening.

Skrevet

Jeg stemmer på den med båthals!

Nå har du jo fått endel ulike anbefalinger her, så du har kanskje ikke blitt så veldig mye klokere?

Men det er jo du som skal velge, da!

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...