AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #21 Skrevet 22. mars 2011 Jenter, dere må gå inn i sånne forhold med åpne kort og si hva dere ønsker dere fra begynnelsen av! Før dere går til sengs og blir sterkt følelsesmessig engasjert. Og når dere er kommet så langt som det TS er, så er det bare å ta bladet fra munnen og fortelle hva dere ønsker dere, samt spørre gutten dere er med: "Jeg er bare nysgjerrig; hva leter du etter?". Og får dere ikke svaret dere så gjerne vil ha, så er ikke det jordens undergang. Livet går videre, og det er massevis av deilige menn der ute som gjerne vil være kjærester! Ikke vær redd for å bli avvist. Og kan dere få til å signalisere at det er ok at han forteller sine hensikter på en ærlig måte, ja, så får dere ærlighet. Det er selvfølgelig sårt og vondt å være kjempeforelsket, ha en masse håp om at det skal bli til noe mer, og så vil ikke han.... Men jo lenger tid man er i uvisshet, jo vondere blir smerten når avvisningen kommer. Derfor er det en gave å få visshet jo før jo heller! Gjør opp med deg selv hva du ønsker deg, og kommuniker det. Få klarhet med det samme hvor han står hen, uten å stille krav. Belag deg på at han kan avvise deg. Glem ikke at der er massevis av fisk i havet. Pastill Det hjelper ikke at det er massevis av fisk i havet, når man for det første aldri får napp, og for det andre mister de man har fått på kroken. Om jeg blir sterkt følelsesmessig engasjert har ingenting med om jeg har vært til sengs med fyren eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #22 Skrevet 22. mars 2011 Ts her. Jeg har husker ikke helt om jeg skrev det ned, men han sa jo også når jeg spurte hvor ståa er at han ikke hadde tenkt på meg før fredagen(forrige uke).. Syns det er veldig rart sagt når jeg fikk meldinger hver dag fra han... Mulig han er usikker på hva jeg vil da, virker jo som han har litt dårlig selvtillit og er redd for avslag. Men syns liksom han må skjønne at jeg er interessert i noe mer når jeg faktisk spør hvor vi står og sier jeg liker han.. hmmm:p Det han sa der ga virkelig ikke noen mening. Pastill: hvordan mener du jeg nå skal gjøre da? Har ikke hørt fra han siden søndagen og da tok jeg iniativ til å møtes for å snakke litt om hvor vi står. Er redd for at han skal føle jeg pusher han om jeg spør om å finne på noe. Kanskje han trenger tid til å finne ut av ting, eller om han er redd jeg ikke vil noe lenger etter han sa at han ikke hadde tenkt på meg før forrige fredag.. ehmm.. Var nesten så jeg ikke fikk så mye ut av samtalen vår da. Skal jeg vente å se eller handle? :O
Pastill Skrevet 22. mars 2011 #23 Skrevet 22. mars 2011 Pastill: hvordan mener du jeg nå skal gjøre da? Har ikke hørt fra han siden søndagen og da tok jeg iniativ til å møtes for å snakke litt om hvor vi står. Er redd for at han skal føle jeg pusher han om jeg spør om å finne på noe. Kanskje han trenger tid til å finne ut av ting, eller om han er redd jeg ikke vil noe lenger etter han sa at han ikke hadde tenkt på meg før forrige fredag.. ehmm.. Var nesten så jeg ikke fikk så mye ut av samtalen vår da. Skal jeg vente å se eller handle? :O Jeg synes ikke du skal gjøre mer overfor denne fyren nå. Du har, slik jeg leser hendelsene og dine utsagn, sagt klart nok ifra om hva du vil ha og hva du er interessert i. Det får være opp til han å handle ut ifra det nå. Mitt beste tips til deg ville være at du koser deg med å gjøre noe godt for deg selv, hygger deg med venninnene dine, trener og dyrker dine interesser og ikke minst: finner deg en ny date. Det hjelper ikke å "mase" på folk, det blir de ikke mer interessert i en av. Hold deg selv glad og lykkelig - det er virkelig tiltrekkende, det, og det som vil være det mest effektive for å få han på gli igjen - eventuelt så får du en ny fisk i garnet. You can do it Pastill
Pastill Skrevet 22. mars 2011 #24 Skrevet 22. mars 2011 Det hjelper ikke at det er massevis av fisk i havet, når man for det første aldri får napp, og for det andre mister de man har fått på kroken. Om jeg blir sterkt følelsesmessig engasjert har ingenting med om jeg har vært til sengs med fyren eller ikke. Hmmm...nei, sånn sett så trenger man bare napp fra èn eneste fisk av de milliarder som er i havet...det skal ikke mere til. Så lenge man får den riktige fisken på kroken Jeg tror det viktigste du kan gjøre for deg selv, der du er nå, er å pleie deg selv og å bli enig med deg selv hva du ønsker ut av et forhold til en mann. Og det er det du formidler når du møter en potensiell kjæreste. Jeg er av den oppfatning av at alle kvinner kan finne seg den helt riktige mannen. Først skal de bare trives med seg selv, og så skal de definere for seg selv hva den riktige mannen er for dem. Og da tenker jeg ikke på at han skal være så og så høy og ha mørkeblondt hår og blå øyne... Jeg tenker mer på hans verdisyn, ønske om fast forhold, ønske om barn, livsstil og interesser. Det skal jo harmonere med ens egne holdninger til alt dette, det er viktig. Og hva er en potensiell kjæreste? Det vil jeg si at i utgangspunktet stort sett alle menn er - det er bare ikke alle som tåler nærmere granskning. Og jeg står fast på at går du inn i et forhold til en mann med åpne og ærlige hensikter, så jo, da sitter fisken på kroken også etter den har bitt seg fast, og der sitter den godt! Pastill
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #25 Skrevet 22. mars 2011 Ts her. Takk for svar! Kom nettopp hjem fra trening og føler meg i toppform! Jeg er egentlig veldig enig med deg med at det er hans valg nå om han vil ha kontakt eller ei. Jeg har jo igrunn kastet ballen over til han. Får vel bare leve det gode liv og ikke tenke mer over saken!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #26 Skrevet 22. mars 2011 OIOI! Fikk akkurat høre fra han! Da må det jo ligge noe i luften.. Fra TS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå