AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Hvilke signaler og slikt bør jeg få om han er interessert i meg som en potensiell kjæreste? Han er veldig kosete(akkurat som meg), og er veldig hensynfull. Betaler for film og spør om jeg fryser og slikt. Er veldig forsiktig med å ta iniativ på sex og virker som han vil forsikre seg om at jeg vil, så jeg har jo et veldig godt inntrykk av han. Men jeg er veldig uerfaren med "forhold", har ikke hatt noen faktisk. Har dessverre dårlig erfaring med tidligere dater, og er redd jeg skal brenne meg igjen. Vi har ikke datet noe lenge. , men liker han veldig godt, virker jo igrunn ikke som han vil gjøre noen noe vondt. Har hilst på hans far, fordi han bor hos han, og jeg lå over til han i natt. Hadde det kjempe koselig.Tenker at det hadde han ikke latt meg gjort om han ikke er seriøs.. Han sender meg også meldinger å spør hvordan det går på jobb og slikt, så det virker jo som han bryr seg. Bare det at det virker ofte som menn kan gjøre ganske mye for å få sex, og jeg er sykt dårlig på å sile dem ut..
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Jeg synes det virker som han er interessert i mer enn bare sex
Gjest Jentehumor Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Ja det er sant, selv dette kan være et triks. Men det er noe man bare må hoppe i for å se, fordi det er jo folk som ikke tuller heller. Det er ikke forskjell på de som lurer og de som ikke gjør det, så da kan du ikke se om han gjør det eller ei.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Ts her. Ja , veit jeg må hoppe i d.. Det er bre så skummelt! Han bruker også å lukte mye på håret mitt. Er det er tegn? Eller er det noe man kan bare gjøre likevell? Han har også begynt å kysse meg når vi møtes og skal dra. Sa til han ei helg vi festa sammens at jeg ikke var ute etter noen å bare ha sex med(og da hadde vi ikke hatt sex enda heller). Han svarte med at vi hadde god tid, så det var ikke noe å stresse med. Hadde da sex med han dagen etterpå... må le litt. jjjaja, enten så er det tull eller så er det det ikke, men vil helst unngå å bli hodestups forelska før jeg finner det ut..
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 obs skrev litt feil. husker ikke ordrett hva jeg sa, men det var noe slik at jeg ikke er typen til å ha sex fortest mulig med hvem som helst eller noe slikt. svaret hannes husker jeg veldig godt iallefall. Får bare skylde på alkoholen..ikke greit å huske alt..;p
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har samme problemstillingen. Jeg har møtt en fyr som virker bra, og som jeg i utgangspunktet tror er seriøs. Problemet er bare at jeg ikke er 100% sikker. Jeg er så usikker, fordi jeg har blitt dumpet et uttall ganger før. Har intrykk av at samtlige av de jeg møter bare er ute etter å utnytte meg, og ofte er det de som virker snillest i starten som egentlig er de verste. Jeg har ikke hatt sex med fyren ennå, vi har en god tone, og jeg håper på en måte det kan bli noe. Jeg er bare så nervøs
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Ts. Ja.. Er litt dumt at man skal gå å tenke på om han er like seriøs som det man selv er... Ikke tør jeg å spørre heller. Syns det er litt for tidlig, og så vil jeg egentlig heller at han skal ta det iniativet.. Men daten min bør egentlig være en bra fyr for venninna mi er venn med en venn av han som veit det ikke er noe vondt i han. Syns bare det er så vanskelig å stole på når jeg hr erfringer tidligere som er helt ræv. Så hvordan kan man teste ut daten for å sjekke hvor andet ligger da?
Steinar40 Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har samme problemstillingen. Jeg har møtt en fyr som virker bra, og som jeg i utgangspunktet tror er seriøs. Problemet er bare at jeg ikke er 100% sikker. Jeg er så usikker, fordi jeg har blitt dumpet et uttall ganger før. Har intrykk av at samtlige av de jeg møter bare er ute etter å utnytte meg, og ofte er det de som virker snillest i starten som egentlig er de verste. Jeg har ikke hatt sex med fyren ennå, vi har en god tone, og jeg håper på en måte det kan bli noe. Jeg er bare så nervøs Du kan jo spørre fyren om han vet hva han vil for noe. Sier han da at han ikke er interessert i noe parforhold så vet du jo det. Og klarer han ikke å svare noe fornuftig så er det betenkelig i seg selv.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Ts. Vanskelig å spørre om d kjenner ejg.. Har ikke snakka så mye om dype ting enda. Kanskje jeg skal prøve å komme innom emnet neste gang vi skal finne på noe..
Steinar40 Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 Ts. Vanskelig å spørre om d kjenner ejg.. Har ikke snakka så mye om dype ting enda. Kanskje jeg skal prøve å komme innom emnet neste gang vi skal finne på noe.. Er man seriøs så burde det ikke være unaturlig å kunne prate om slike ting også.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Ts. sant d. Er vel mer redd for svaret enn for selve spm..
Steinar40 Skrevet 20. mars 2011 #12 Skrevet 20. mars 2011 Ts. sant d. Er vel mer redd for svaret enn for selve spm.. hehe Ja, du sier noe. Et velkjent og vanskelig psykologisk fenomen dette.
Gjest Jentehumor Skrevet 20. mars 2011 #13 Skrevet 20. mars 2011 Ja, vanskelig å enten blir lei seg og innse at slaget er tapt, eller å leve med uvissheten lenge og pine seg selv og ikke vite om man faktisk er heldig.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #14 Skrevet 20. mars 2011 Ja, vanskelig å enten blir lei seg og innse at slaget er tapt, eller å leve med uvissheten lenge og pine seg selv og ikke vite om man faktisk er heldig. Jeg er den andre anonyme, ikke TS. Ja, ofte foretrekker jeg å bli dumpet fremfor å leve i uvisshet. Han jeg har møtt kjenner jeg ikke så godt ennå, må møte han et par ganger til for å kunne ta opp sånt. Likevel tror jeg vi er på vei i riktig retning. Han svarer raskt må meldinger og han har ikke gjort noe som :sjenert:utrykker at han kommer til å avvise meg ennå. Egentlig har jeg lyst til å sende meldinger hver dag, men jeg skal ikke gjøre det, jeg vil la han få ta initiativ noen ganger også. Jeg synes dette er så skummelt og ubehagelig, vil ikke at det skal ende sånn det pleier. Samtidig har jeg litt sommerfugler i magen også, men jeg klarer ikke å slippe frem den lykkefølelsen da uroen for at det skal gå galt legger en demper på det hele. Han har ikke vist noen tegn på at han kommer til å dumpe meg ennå, likevel har jeg bare lyst til å legge meg ned å begynne å grine
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 Ts her. Jeg og tenker akkurat som deg! Jeg nærmest venter på å bli avvist.. Ganske fælt, så igår hadde jeg en jævlig dag, selv om vi hadde det kjempe koselig når jeg var hos han .. Så jeg manna meg opp og møtte han for å snakke om hvor vi stod henn. Og han sa han hadde ikke noe godt svar, men han likte meg og likte å være sammen med meg. Han sa også at han ikke har vært i noe forhold før og har litt noia for å komme inn i en situasjon han ikke er vant med. Og at han ikke dreiv å leika seg. Han har mye fysisk aktivitet gjennom jobb og trening så han visste ikke helt hvordan han skulle tenke på noen andre heller. Han tok jo egentlig spm ganske greit selv om det kanskje kom litt tidlig. Han sa han forstod hvorfor jeg spurte, og når jeg dro så kyssa vi.. Så jeg veit egentlig ikke hva han vil jeg.. Tror ikke han vet det selv heller. Fikk hvertfall svar på om han er seriøs eller ikke da, men aner jo ikke hva han vil forde... så hva skjer nå liksom? Tenker kanskje å bare holde meg litt opptatt framover for å ikke gå å vente på at han tar iniativ. Så jeg glemmer det litt og heller blir positivt overraska visst han fortsatt vil møtes..
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #16 Skrevet 21. mars 2011 Ts her. Jeg og tenker akkurat som deg! Jeg nærmest venter på å bli avvist.. Ganske fælt, så igår hadde jeg en jævlig dag, selv om vi hadde det kjempe koselig når jeg var hos han .. Så jeg manna meg opp og møtte han for å snakke om hvor vi stod henn. Og han sa han hadde ikke noe godt svar, men han likte meg og likte å være sammen med meg. Han sa også at han ikke har vært i noe forhold før og har litt noia for å komme inn i en situasjon han ikke er vant med. Og at han ikke dreiv å leika seg. Han har mye fysisk aktivitet gjennom jobb og trening så han visste ikke helt hvordan han skulle tenke på noen andre heller. Han tok jo egentlig spm ganske greit selv om det kanskje kom litt tidlig. Han sa han forstod hvorfor jeg spurte, og når jeg dro så kyssa vi.. Så jeg veit egentlig ikke hva han vil jeg.. Tror ikke han vet det selv heller. Fikk hvertfall svar på om han er seriøs eller ikke da, men aner jo ikke hva han vil forde... så hva skjer nå liksom? Tenker kanskje å bare holde meg litt opptatt framover for å ikke gå å vente på at han tar iniativ. Så jeg glemmer det litt og heller blir positivt overraska visst han fortsatt vil møtes.. Uff, jeg skjønner hvordan du har det. Svaret hans var jo verken positivt eller negativt, men sikkert ikke dumt om du prøver å aktivisere deg selv litt. Jeg prøver å gjøre det samme. Skulle ønske jeg klarte å knekke den kjærestekoden. Synes jeg har forvillet meg inn på et grusomt villspor hvor jeg prøver å fremstå som laid-back og selvsikker mens jeg i virkeligheten er et stresset nervevrak
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #17 Skrevet 22. mars 2011 Uff, jeg skjønner hvordan du har det. Svaret hans var jo verken positivt eller negativt, men sikkert ikke dumt om du prøver å aktivisere deg selv litt. Jeg prøver å gjøre det samme. Skulle ønske jeg klarte å knekke den kjærestekoden. Synes jeg har forvillet meg inn på et grusomt villspor hvor jeg prøver å fremstå som laid-back og selvsikker mens jeg i virkeligheten er et stresset nervevrak Ts her. Hva mener du med å aktivisere? Visst du mener å holde meg litt opptatt med trening og slikt, så er jeg godt igang! Tror iallefall det på en måte er hans sin tur nå til å vise sin interesse. For begynner jeg å tekste og slikt, tror jeg egentlig det bare har litt mot sin effekt akkurat nå...
Gjest navnelapp Skrevet 22. mars 2011 #18 Skrevet 22. mars 2011 Eg syns at svaret var ganske positivt, eg. det var iallfall ikkje eit slikt svadasvar som ein får frå desse som eine dagen vil voldsomt og så får du ikkje tak i dei.
Pastill Skrevet 22. mars 2011 #19 Skrevet 22. mars 2011 (endret) Jenter, dere må gå inn i sånne forhold med åpne kort og si hva dere ønsker dere fra begynnelsen av! Før dere går til sengs og blir sterkt følelsesmessig engasjert. Og når dere er kommet så langt som det TS er, så er det bare å ta bladet fra munnen og fortelle hva dere ønsker dere, samt spørre gutten dere er med: "Jeg er bare nysgjerrig; hva leter du etter?". Og får dere ikke svaret dere så gjerne vil ha, så er ikke det jordens undergang. Livet går videre, og det er massevis av deilige menn der ute som gjerne vil være kjærester! Ikke vær redd for å bli avvist. Og kan dere få til å signalisere at det er ok at han forteller sine hensikter på en ærlig måte, ja, så får dere ærlighet. Det er selvfølgelig sårt og vondt å være kjempeforelsket, ha en masse håp om at det skal bli til noe mer, og så vil ikke han.... Men jo lenger tid man er i uvisshet, jo vondere blir smerten når avvisningen kommer. Derfor er det en gave å få visshet jo før jo heller! Gjør opp med deg selv hva du ønsker deg, og kommuniker det. Få klarhet med det samme hvor han står hen, uten å stille krav. Belag deg på at han kan avvise deg. Glem ikke at der er massevis av fisk i havet. Pastill Endret 22. mars 2011 av Pastill
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #20 Skrevet 22. mars 2011 Ts her. Hva mener du med å aktivisere? Visst du mener å holde meg litt opptatt med trening og slikt, så er jeg godt igang! Tror iallefall det på en måte er hans sin tur nå til å vise sin interesse. For begynner jeg å tekste og slikt, tror jeg egentlig det bare har litt mot sin effekt akkurat nå... Ja, det jeg mente var at du skulle fortsette med trening og slik. Jeg er så dårlig til sånt selv. Når jeg hadde type var jeg kjempeflink til å trene og sånne ting, men når jeg har noe på gang med en fyr og ikke vet hva han vil blir jeg så usikker så jeg mister som regel motivasjonen til å gjøre noe som helst. Jeg ble dumpet av en fyr for en stund siden. Det vil si vi var på en date, og jeg lurte på om vi skulle treffes igjen, men han virket svært lite interessert. Dette er noen uker siden, og nå nylig fikk jeg melding av han, men nå gidder jeg ikke å svare en gang. Hadde han vært interessert burde han hatt vett på å smi mens jernet var varmt. Nå ønsker jeg verken å være venner eller noe som helst annet med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå