Gjest Donna Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Merkelig - jeg lastet ned en skjermsparer - og fikk en sånn instalasjonsoppskrift jeg måtte følge - og gjorde det - og så var det noen filer som var zipet - og jeg måtte unzipe disse - og det kan jeg ikke med men tror det gikk greit. Men så kom det opp advarsler fra norton heletiden- og jeg be anbefalt å hindre programmet og komme ut / inn - så det gjrode jeg - og da bare kom de der vinduene opp heletiden- det plinget og plinget og så ble jeg lei og trykket ok på noen av de. Men nå vet jeg ikke hvor den skjermspareren er - for jeg finner den ikke på den vanlige plassen der de pleier å være de kjedelige som følger med windowsen.. huff var det noen som forstod dette ?? :-? hadde gledet meg til søte tropiske fisker på skjermen jeg -og ikke den kjedelige blomsterkuben eller hva det nå er som følger med windows ........
Gjest Lea Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg vil ikke anbefale å laste ned skjermsparere. Det er jo tydelig at skjermspareren din vil ut på nettet og DET skal ikke en skjermsparer gjøre vel? Forøvrig er jeg i mot bruk av skjermsparere generelt. Har sett flere tilfeller der PC-en har slått seg vrang pga slike. Men om du søker på PC-en din.. kanskje i en mappe som heter "unzipped" eller noe sånt, så finner du den sikkert. Jeg ville slettet den.
Gjest Starya Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Lastet en skjermsparer en gang. Senere når jeg tok en virusscan på housecall fant de et "virus", det var et spyware-program. Laster ikke ned sparere lenger, jeg. Man har da noen å velge mellom i windows uansett.
Grooo Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Har satt som skjermsparer en lysbildevisning av bilder jeg har på disken min jeg. Velg "My Pictures Slideshow" fra lista over skjermsparere, og velg i settings hvilken/hvilke mapper den skal hente bilder i fra. Kjempekoselig og personlig skjermsparer
Gjest Donna Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 Huff da - nå har jeg slettet den - og kjører ad-aware for å få bort evt rusk og rask.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå