Gå til innhold

Skjermspareren jeg lastet - hvor er den da??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merkelig - jeg lastet ned en skjermsparer - og fikk en sånn instalasjonsoppskrift jeg måtte følge - og gjorde det - og så var det noen filer som var zipet - og jeg måtte unzipe disse - og det kan jeg ikke med men tror det gikk greit.

Men så kom det opp advarsler fra norton heletiden- og jeg be anbefalt å hindre programmet og komme ut / inn - så det gjrode jeg - og da bare kom de der vinduene opp heletiden- det plinget og plinget og så ble jeg lei og trykket ok på noen av de.

Men nå vet jeg ikke hvor den skjermspareren er - for jeg finner den ikke på den vanlige plassen der de pleier å være de kjedelige som følger med windowsen..

huff var det noen som forstod dette ??

:-?

hadde gledet meg til søte tropiske fisker på skjermen jeg -og ikke den kjedelige blomsterkuben eller hva det nå er som følger med windows ........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale å laste ned skjermsparere.

Det er jo tydelig at skjermspareren din vil ut på nettet og DET skal ikke en skjermsparer gjøre vel?

Forøvrig er jeg i mot bruk av skjermsparere generelt. Har sett flere tilfeller der PC-en har slått seg vrang pga slike.

Men om du søker på PC-en din.. kanskje i en mappe som heter "unzipped" eller noe sånt, så finner du den sikkert.

Jeg ville slettet den.

Skrevet

Lastet en skjermsparer en gang. Senere når jeg tok en virusscan på housecall fant de et "virus", det var et spyware-program. Laster ikke ned sparere lenger, jeg. Man har da noen å velge mellom i windows uansett.

Skrevet

Har satt som skjermsparer en lysbildevisning av bilder jeg har på disken min jeg. Velg "My Pictures Slideshow" fra lista over skjermsparere, og velg i settings hvilken/hvilke mapper den skal hente bilder i fra. Kjempekoselig og personlig skjermsparer :)

Skrevet

Huff da - nå har jeg slettet den - og kjører ad-aware for å få bort evt rusk og rask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...