AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har en leveringsfrist oppgitt med bare dato, intet innen klokkeslett. Hva synes dere man kan "tillate" seg - levere en eller annen gang i løpet av dagen, eller er dato underforstått med iløpet av vanlig arbeidsdag? Det er en innlevering på universitetet det er snakk om.
Pingting Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Hvordan skal du levere, digitalt eller på papir? Om det er på papir ville jeg tolket det som innenfor kontortiden/åpningstiden til ekspedisjonen eller hvor du nå skal levere. Om det er digitalt har jeg opplevd at ulike fag opererer med både innen arbeidsdagen og innen midnatt, så da ville jeg faktisk sendt en e-post og spurt. 1
Gjest Silvermist Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Da tolker jeg det dithen at du kan levere den kl.23.59 på angitte dato. Sånn opererer jeg
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Det skal leveres digitalt. Jeg har dessverre fått noen dårlige nyheter som gjorde at jeg måtte reise til hjemstedet mitt fort som fy, og i alt stresset glemte jeg dataen min. Skal jeg få fatt på oppgaven min innen arbeidstid må jeg få noen til å låse seg inn i min leilighet og sende meg oppgaven. Det blir mye styr.. Tror jeg satser på innen 23.59, og håper det går fint.
fionel Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 husker når jeg gikk på skolen, at dersom det kun sto dato, kunne du selv velge fritt når du leverte den inne ( digitalt) altså siste frist er 23:59 lykke til !
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 husker når jeg gikk på skolen, at dersom det kun sto dato, kunne du selv velge fritt når du leverte den inne ( digitalt) altså siste frist er 23:59 lykke til ! Takk:)
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Husk å prøve å få levert en liten stund før 233:59 da, plutselig får man trøbbel med PC eller internett og da er det kjipt å bare ha 1 minutt på seg. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå