AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg drømmer nesten urovekkende ofte at jeg kysser en person med forferdelig dårlig ånde som i tillegg blåser inn i munnen min slik at jeg ikke får puste et øyeblikk...
Gjest imli Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Det verste eg veit er å drømme at eg mistar hår eller tennar. Det er visst eit dårleg teikn og, etter kva eg har forstått på dei som har greie på det
Mayah Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Minst et par ganger i måneden så drømmer jeg at jeg kommer til et ulykkessted, tar opp mobilen og skal ringe 113, men jeg greier ikke å taste nummeret. Jeg bommer, taster inn feil sifre, prøver igjen, konsentrerer meg ordentlig, men bommer gang på gang og greier absolutt ikke å taste inn riktig nummer! Trenger vel ikke engang å si at det føles vanvittig frustrerende der og da...! Og de få gangene jeg faktisk greier å taste inn rett nummer til slutt, så vet jeg ikke hvor vi befinner oss og jeg må spørre andre som er tilstede, men de svarer aldri eller så ler de bare. Jeg er sykepleierstudent, så tror denne drømmen kanskje kan komme av en frykt for å ikke strekke til i en alvorlig eller akutt situasjon når jeg er ferdigutdanna?
Aspera Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 I natt drømte jeg at jeg klinte med Justin Beiber Heldigvis var han godt voksen i drømmen, but still...
Alvina Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg drømmer ofte om at jeg får gode råd, av noen som er døde eller at jeg ser ting i klarere lys i drømmene. Må bruke tid og blir irritert hvis noen snakker til meg førjeg er klar og vekker meg med trivialiterer...Ofte drømmer jeg at jeg er alene, føler meg ensom, at jeg må se meg selv på en avslørende måte. Noen ganger vet jeg ikke hvor jeg bor når jeg våkner, og vet ikke om det noen har sagt er noe jeg har drømt eller om det er virkelighet, før jeg kommer til meg selv. Før jeg sovner, er jeg i en mellomfase og opplever ofte at jeg får drømmeaktige tanker om f.eks. noe så enkelt som facebook, at jeg plutselig ser det rare i at man har kontakt og skriver om "livet sitt", som om man har et speil mot verden inne stua. (jeg skriver ikke mye privat der, og har nesten ingen bilder, er en kjedelig person) Det hender jeg har ekle drømmer, da er de så ekle at jeg må slå på lyset og våkne før jeg tør sove igjen. Det hender jeg har kåte drømmer, at jeg koser med en jeg ikke har møtt eller en eks. Men, det hender aldri at jeg gjør husarbeid i drømmene. Endret 21. mars 2011 av Alvina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå